توصیف مشخصات آیفون ۸ توسط آنالیزور برجسته مینگ چی کو

توصیف مشخصات آیفون ۸ توسط آنالیزور برجسته مینگ چی کو
  • 1395/8/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

وقتی صحبت از پیش بینی مشخصات آیفون های آتی به میان می آید، تنها یک آنالیزور با رزومه خوب در این زمینه سراغ داریم که تمامی حدس هایش درست از آب در می آیند و او کسی نیست جز مسئول امنیت KGI، مینگ چی کو .

گویا آی تی – او در آخرین یادداشت خود به جزئیات بیشتری از مدل های آیفون ۸ اشاره کرده است که تا پاییز آینده به بازار خواهند آمد.
شایعات در مورد آیفون ۸ بسیار زیاد است و هر رروز هم به حجم آن ها افزوده می شود که در برخی موارد این شایعات با یکدیگر در تناقض نیز هستند. بنابراین در چنین شرایطی بهتر است اخبار موثق را از افراد موثق بشنویم. برای مثال آنالیزورهای Nikkei و Barclays هر دو معتقدند که سال آینده شاهد رونمایی از سه مدل آیفون خواهیم بود که یکی از آنها ۵ اینچی خواهد بود و سناریوی دیگری که در آنها شاهد خواهیم بود استفاده از صفحه نمایش OLED است که حداقل در یکی از آنها به کار خواهد رفت.
اما مینگ چی کو معتقد است اگرچه احتمال اینکه سه مدل آیفون سال آینده به بازار عرضه شود اما حداقل دو مدل از این ایفون ها ۴٫۷ اینچی حواهند بود و دیگری نیز ۵٫۵ اینچی با صفحه LCD خواهد بود .این در حالی است که تنها شاهد استفاده از صفحات OLED در آیفون ۸ های سفارشی خواهیم بود و نه همه مدل های عمومی .

نکته جالب توجه دیگر این است که آیفون ۸ بزرگتر از دوربین دوگانه متفاوتی استفاده نخواهد کرد بلکه همان چیزی را خواهیم دید که در آیفون ۷ پلاس دیدیم با این تفاوت که نرخ سازگاری با محیط برای دوربین های آیفون ۸ تعریف می شود. این آنالیزور برجسته پیش بینی کرده که سهم آیفون ۸ ها بود دوربین دوگانه از مجموع کل تولید ان ۶۵ درصد خواهد بود که بسیار به سود شرکت تایوانی همکار اپل(Largan Precision) که در حوزه تولید لنز فعالیت می کند و وظیفه تامین لنزهای اپل را بر عهده دارد، می شود.

با تمام این اوصاف همچنان شایعات مربوط به تمام شیشه ای بودن آیفون ۸ و یا بی لبه بودن آن همچنان به قوت خود باقی ماندند وباید تا پاییز آینده صبر کنیم تا این شایعات پایان یابند. اما مسئله اصلی جایگزینی احتمالی صفحات OLED به جای LCD های معمولی در آیفون ۸ است. البته این احتمال نیز وجود دارد که اپل مدل های بعدی آیفون را با کمترین اغییرات روانه بازار کند و حتی دکمه Home را نیز به آن بازگرداند تا دل هوادارانش را که از برداشتن این دکمه شکسته بود مجددا به دست آورد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *