با استفاده از etgram.com جم باکس کلش خود را سریع پر کنید

با استفاده از etgram.com جم باکس کلش خود را سریع پر کنید
  • 1395/9/2
  • زهرا معبودی
  • 0

بازی کلش اف کلنز پر بحث ترین بازی است که یکی دو سال است کاربران سراسر دنیا را به خود مشغول ساخته است. این بازی استراتژیک که برای تمام سنین مناسب است، حسابی سر گرم کننده است، که برای پیشرفت در آن باید حساب جم و طلای شما خیلی پر و پیمان باشد. هر چقدر جم شما بیشتر باشد امکان پیشرفتتان بیشتر می شود و می توانید به سطوح و لول های بعدی راه پیدا کنید و رقابت هیجان انگیز تری داشته باشید. اگر از تازه کاران این عرصه هستید بهتر است کمی در مورد جم بدانید.

خرید گیفت کارت

در واقع جم سرمایه شما برای توسعه محدوده بازی تان است. برای پیشرفت نیاز به جم دارید. جم ها در بخشی به نام جم باکس یا جعبه جم جمع آوری می شوند. جعبه چوبی مشهور بازی کلش، حاوی تعدادی جم است که شما تنها ۳۰ ثانیه وقت دارید که آن را شکار کنید. مشخصه این جعبه، چوبی بودن و رنگین کمان روی آن است. برای دریافت این جعبه باید ۱۰۰۰ اکسیر داشته باشید. در هر زمین و محدوده بازی یک جم باکس وجود دارد. با پیشرفت بازی هفته به هفته فقط به شما یک جم باکس داده می شود. اگر بخواهید هفته به هفته منتظر جم باکس باشید پیشرفت شما خیلی کند می شود اما خوشبختانه می توانید برای خرید جم کلش یک میانبر بزنید و از بسته هایی که در اینترنت وجود دارند استفاده کنید.

خرید جم کلش

البته برای این مورد باید هزینه هم پرداخت کنید. برای خرید جم به طور مستقیم نیاز به گیفت کارت دارید تا بتوانید با ارز مرسوم خریداری کنید. برای خرید گیفت کارت می توانید به وب سایت www.etgram.com  سر بزنید. شما به تناسب میزانی که قصد خرید جم دارید می توانید گیفت کارت های اماده را خرید کنید و از این طریق حساب خود را شارژ کنید و جم خریداری کنید.

شما هر چقدر که بتوانید با خرید کارت اعتباری برای شارژ حساب کلش، حساب خود را بیشتر شارژ کنید، می توانید جم های بیشتری بخرید و ساخت و سازتان را سرعت بخشید و منتظر جیره جم های هفتگی بازی ننشینید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *