گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با بدنه شیشه‌ای همراه شده است

گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با بدنه شیشه‌ای همراه شده است
  • 1395/9/18
  • مقدم
  • 0

برطبق شایعات اخیر، گوشی ال‌جی جی ۶ به یک بدنه ضدآب مجهز خواهد بود و از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. ضدآب بودن گوشی ال‌جی جی ۶، بدین معناست که شرکت ال‌جی، باید هرگونه فضای خالی و ورودهای اضافی را از گوشی جدید خود، حذف نماید و به همین جهت، گمان می‌رود که پرچم‌دار ۲۰۱۷ ال‌جی همانند نسل گذشته خود، با باتری قابل تعویض و طراحی نیمه‌ ماژولار عرضه نشود. شایعات تازه منتشرشده نیز، از یک طراحی تمام شیشه‌ای در گوشی پرچم‌دار آینده ال‌جی حکایت می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

اطلاعات تازه منتشرشده، بخشی از شایعات گذشته را تایید می‌کند زیرا منبع انتشار این شایعات، اعلام کرده است که ال‌جی جی ۶ همانند نسل‌های گذشته، به یک باتری قابل‌تعویض مجهز نخواهد بود و هم‌چنین، این گوشی از یک زبان طراحی کاملاً جدید و تمام شیشه‌ای همانند محصولات سامسونگ، استفاده می‌کند.

 علاوه‌براین، اعلام شده است که جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، هم‌چنان در گوشی آینده ال‌جی وجود دارد و بنابراین، نیازی به استفاده از هدفون‌های بی‌سیم و یا هدفون‌های منطبق با درگاه یواس‌بی Type-C برای گوش‌دادن به موسیقی، ندارید. به‌نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی، برخلاف اپل و موتورولا که جک ۳٫۵ میلی‌متری را در گوشی‌های هوشمند امروزی، یک قابلیت نه‌چندان ضروری می‌دانند؛ این سازنده، هم‌چنان به ارائه محصولات پرچم‌دار خود با جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، فکر می‌کند.

البته در شایعه تازه منتشرشده، هیچ اشاره‌ای به ماژولار نبودن ال‌جی جی ۶ نشده است اما احتمال می‌دهیم که شرکت ال‌جی در سال ۲۰۱۷، گوشی پرچم‌دار خود را با طراحی نیمه ماژولار با توجه به بدنه شیشه‌ای ال‌جی جی ۶، عرضه نکند. یکی‌دیگر از شایعاتی که درباره گوشی آینده ال‌جی منتشر شده، آن است که این محصول با تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ همراه خواهد بود. بنابر اطلاعات تازه منتشرشده از بنچمارک یک محصول مجهز به این تراشه، واحد گرافیکی آدرنو ۵۴۰ در این تراشه جای گرفته است.

هنوز نمی‌دانیم که گوشی جدید ال‌جی، چه مقدار حافظه رم دارد ولی بسیار بعید است که شرکت سازنده، آن‌را به هشت گیگابایت حافظه رم مجهز نماید. بنابراین، احتمال می‌دهیم که ال‌جی جی ۶ به شش گیگابایت حافظه رم و یا حداقل چهار گیگابایت حافظه رم، مجهز شده باشد. این مقدار حافظه رم در حال‌حاضر برای یک گوشی‌هوشمند، بسیار مناسب است و ضرورتی ندارد که شرکت‌های سازنده، از هشت گیگابایت حافظه رم برای مالتی‌تسکینگ بهتر، استفاده نمایند.

در کنار این موضوع، هم‌چنین احتمال می‌دهیم که پرچم‌دار آینده ال‌جی، به صفحه‌نمایش Quad  اچ‌دی مجهز باشد زیرا شرکت سازنده، لزومی به استفاده از یک صفحه‌نمایش با کیفیت بالاتر در گوشی ال‌جی جی ۶ نمی‌بیند. با چشم غیرمسلح، تشخیص تفاوت یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و Quad HD، کار بسیار دشواری است و استفاده از یک صفحه‌نمایش ۴K، تنها ماندگاری باتری را کاهش می‌دهد. البته، هنوز مشخص نشده است که شرکت ال‌جی، تصمیمی برای افزایش اندازه صفحه‌نمایش دارد یا ال‌جی جی ۶ همانند ال‌جی جی ۵ با یک صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی عرضه خواهد شد.

یکی از تغییراتی که انتظار داریم در ال‌جی جی ۶ اعمال شود، کاهش حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش است. ال‌جی جی ۵ در این زمینه در مقایسه با گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار دیگر مانند گلکسی اس ۷ و هوآوی پی ۹، عملکرد مناسبی نداشته است و وجود حاشیه‌های قابل‌توجه در اطراف صفحه‌نمایش در ال‌جی جی ۶، بر روی خرید آن اثر منفی خواهد گذاشت.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *