مرسدس بنز رکورد دار فروش بیشترین خودرو لوکس ۲۰۱۶ خواهد بود

مرسدس بنز رکورد دار فروش بیشترین خودرو لوکس ۲۰۱۶ خواهد بود
  • 1395/9/23
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی مرسدس بنز چند وقتی است که رویه و ساختار جدید را برای تولید مخصولات خود در پیش گرفته است. این رویه که ظاهرا بسیار مفید و موثر واقع شده موفقیت روز افزون این کمپانی را رقم زده است. در چهار سال اخیر کمپانی مرسدس توانسته با پیشرفت قابل توجهی در هر ماه رکورد فروش ماه گذشته خود را شکسته و بیشتر از آن خودرو بفروشد. شکل گیری زبان طراحی جدید مرسدس تاثیر زیادی در این شکل گیری داشته است. هرچند انتقاد های زیادی به این کمپانی می شود اما ظاهرا همین زبان طراحی جدید بیش از هر چیزی توانسته مشتریان را راغب به خرید خودرو های این کمپانی نماید.

۲۰۱۷_mercedes-benz_e-class_us_113_2560x1440

نوامبر امسال چهل و پنجمین ماه متوالی است که فروش مرسدس روندی صعودی داشته؛ به عبارت دیگر برای ۴ سال پیاپی، مرسدس بنز هر ماه نسبت به ماه قبل تعداد خودروی بیشتری فروخته است.

این روزها و در دنیای پر از رقیب انجام چنین کاری بسیار دشوار به نظر می رسد اما ظاهرا سیستم مدیریتی جدید مرسدس توانسته این روند را تغییر داده و به موفقیت دلخواه خود برسد.

کمپانی مرسدس در ماه نوامبر امسال موفق به فروش  ۱۸۲,۶۰۲ دستگاه خودرو در بازارهای جهانی شده است. این رقم که در مواجه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲٫۷ درصد پیشرفت داشته است. رقم فروش قابل توجهی به نظر می رسد.

mb-factory

به طور کلی نیز ازابتدای سال ۲۰۱۶ تا کنون کمپانی مرسدس توانسته ۱,۸۹۳,۶۱۹ دستگاه را در بازارهای جهانی به فروش برساند. این میزان در مقایسه با فروش سال گذشته این کمپانی به میزان ۱۱٫۸ درصد افزایش داشته است.

در ماه قبل مرسدس همچنین توانسته به عنوان پرفروش ترین برند لوکس در کشورهایی مثل آلمان، فرانسه، سوئیس، اتریش، ژاپن، ایالات متحده، تایوان و کانادا دست پیدا کند.

در میان آمار فروش می توان گفت رتبه نخست متعلق به دستگاه های شاسی بلند است که توانسته یک سوم کل فروش ماه نوامبر را به خود اختصاص دهد. همچنین سدان جدید و محبوب اشتوتگارتی ها یعنی E کلاس نسل پنجم (W213) بسیار قدرتمند وارد میدان شده و توانسته به فروش بالایی دست یابد.

mercedes-suvs

البته این نکته شایان ذکر است که در آمار کلی سالانه کلاس C همچنان صدر نشین است و بالا ترین فروش را از سال ۲۰۱۴ تا کنون به خود اختصاص داده است، بنابراین باید گفت بزرگ ترین نقش را در پیروزی نهایی این کمپانی ایفا نموده است.

mercedes-c-e-s-class

لقب پرفروش ترین برند لوکس سال گذشته از آن رقیب دیرینه مرسدس بنز یعنی بی ام دبلیو بود که امسال با اختلاف فاحشی مجبور به واگذاری آن خواهد شد.

در صورتی که این مطلب برای شما مفید بوده است نظرات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین می توانید با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود این مطلب کاربردی را به دیگر دوستان خود اطلاع دهید.

منبع: autoevolution

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *