آموزش ساخت گروه در اپلیکیشن Snapchat

آموزش ساخت گروه در اپلیکیشن Snapchat
  • 1395/9/29
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر شما تا کنون با Snapchat کار کرده باشید قطعا می دانید که این سرویس یک برنامه ارتباط دو طرفه شخص به شخص است. اگر بخواهید چیزی برای همه ارسال کنید نهایتا Snapchat به شما اجازه می دهد که یک استوری ایجاد کنید. این را هم بدانید که ماهیت استوری های اینستاگرام از Snapchat اخذ شده است. در استوری های اسنپچت شما قادر خواهید بود محتوای تان را به دید همه برسانید. البته در آخرین بروز رسانی ها در Snapchat یک قابلیت نه چندان چشمگیر به آن افزوده شده است که می تواند اشتراک گذاری محتوا با دوستان نزدیک تان را کمی آسان تر کند.

ایجاد گروه در اسنپچت

در این بروز رسانی شما قادر خواهید بود یک گروه ۱۶ نفره از دوستان تان ایجاد کنید و محتوا را با این چند نفر به اشتراک بگذارید. حالا که نرم افزار واتس اپ گروه های ۲۰۰ نفری می پذیرد، و تلگرام گروه هایی بالای ۱۰۰۰ نفر نیز ایجاد می کند به نظر می رسد که Snapchat قصد دارد محیط ارتباط ها را صمیمی تر نگه دارد و این ارتباطات را برای نزدیکان و فامیل ها، ایجاد کند.

خب حالا اگر بخواهیم یک گروه در Snapchat ایجاد کنیم باید چکار کنیم؟

برای این کار ابتدا Snapchat خود را باز کنید و عکسی را که می خواهید برای دوستانتان به اشتراک بگذارید را تهیه کنید و هر ویرایشی که می خواهید روی آن انجام دهید و در نهایت، آن را آماده ارسال کنید.

دکمه ارسال در سمت راست و پایین نمایشگر قرار دارد. روی آن ضربه بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید

وقتی که Send To را فشردید، در صفحه مربوطه با عنوانی به نام گروه ها یا Groups مواجه خواهید شد. به دکمه Create Group دقت کنید. این دقیقا همان چیزی است که برای ایجاد گروه بدان نیاز دارید.

ایجاد گروه در اسنپچت

این دکمه را بزنید و ۱۶ یا شمار کمتری از دوستان خود را انتخاب کنید. وقتی که گروه تان را ساختید، می توانید برای اشتراک تصویر خود، آن را انتخاب کنید و در نهایت محتویات خود را در آن به اشتراک بگذارید.

ایجاد گروه در اسنپچت

وقتی که عکس مورد نظر را ارسال کنید می توانید متوجه شوید که کدام یک از دوستان تان و یا اعضای این گروه، آن را دیده اند و کدام یک هنوز موفق به دیدن آن نشده اند.

البته این سرویس قوانین و مقررات و امکانات دیگری هم دارد که بد نیست برای سرگرمی و تفریح هم که شده کمی با آن کار کنید. اگر تا کنون با اسنپچت همراه بوده اید، تجربیات خود را در مورد آن با گویا آی تی در میان بگذارید و با انتشار این مطلب روی شبکه های اجتماعی به هم نوعان خود کمک کنید که ترفند های کار کردن با نرم افزارهایی مثل اسنپچت را به راحتی یاد بگیرند و در امور روزمره شان بکار ببرند.

منبع: addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *