گوشی آنر ۸ هوآوی در بهمن‌ماه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را دریافت خواهد کرد

گوشی آنر ۸ هوآوی در بهمن‌ماه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را دریافت خواهد کرد
  • 1395/10/3
  • مقدم
  • 0

گوشی آنر ۸ به عنوان یکی از اولین محصولات ساب‌برند “آنر” با دوربین دوگانه همراه شده است و به‌نظر می‌رسد که آنر ۸ به عنوان اولین محصول این سری، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را دریافت خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی، همراه باشید.

ساب‌برند “برند” به‌تازگی اعلام کرده است که گوشی آنر ۸ در ماه فوریه (نیمه ‌دوم بهمن‌ و نیمه اول اسفند) به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ و رابط‌کاربری EMUI 5.0 را دریافت می‌کند. کاربرانی که نسخه آزمایشی اندروید نوقا ۷٫۰ را بر روی آنر ۸ نصب کرده‌اند، از عملکرد آن رضایت دارند و به‌همین جهت، هوآوی آماده است تا نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را به صورت عمومی منتشر نماید.

البته در حال‌حاضر، زمان مشخصی برای عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی آنر ۸ منتشر نشده است اما انتظار داریم که نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل، پس از گوشی‌ هوآوی پی ۹ و هوآوی میت ۸ برای گوشی میان‌رده آنر ۸ عرضه شود.

نسخه جدید رابط‌کاربری اموشن هوآوی، با بهینه‌سازی‌ها و قابلیت‌های جدیدی همراه شده است و پیشرفت‌های امنیتی را برای گوشی آنر ۸ به ارمغان می‌آورد. در همین رابطه، شرکت هوآوی با معرفی نسخه جدید رابط‌کاربری EMUI، آن‌را به یک رابط‌کاربری استاندارد و همه‌پسند نزدیک‌تر کرده است و از جمله تغییرات صورت‌گرفته، می‌توان به اضافه‌شدن اپ‌دراور به نسخه جدید رابط‌کاربری اموشن هوآوی اشاره کرد. بنابراین، دیگر نیازی ندارید تا صفحه اصلی گوشی خود را با تعداد زیادی برنامه شلوغ نمایید و برنامه‌ها به‌راحتی و از طریق اپ‌ دراور، قابل دسترسی است.

در کنار این موضوع، هم‌چنین باید اشاره کرد که رابط‌کاربری جدید محصولات هوآوی به زبان یادگیری ماشینی مجهز شده است و این موضوع، باعث می‌شود تا سرعت اجرای برنامه‌ها پس از مدتی استفاده از گوشی، کاهش پیدا نکند. قابلیت موردانتظار جابه‌جا شدن بین پروفایل‌های مختلف که بسته به استفاده‌تان از گوشی می‌توانید آن‌ها را ایجاد نمایید، یکی‌دیگر از ویژگی‌های نسخه جدید رابط‌کاربری EMUI 5.0 است. علاوه‎براین، باید اشاره کرد که در نسخه جدید رابط‌کاربری اموشن هوآوی، مصرف انرژی با بسته‌شدن برنامه‌های غیرضروری به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند.

honor-8-nougat-01

برای اطلاع، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ در حال‌حاضر برای برخی از مدل‌های هوآوی پی ۹ و میت ۸ در چین عرضه شده است و انتظار می‌رود که مدل‌های عرضه‌شده از این دو گوشی در بازارهای جهانی در اوایل سال آینده میلادی، نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت نماید. هوآوی پی ۹ پلاس، هوآوی پی ۹ لایت، هوآوی Nova و هوآوی Nova Plus از جمله دیگر محصولاتی است که به صورت رسمی، به سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به‌روزرسانی خواهد شد.

در کنار این مدل‌ها، انتظار می‌رود که گوشی هوآوی آنر وی ۸ و آنر ۸ پلاس نیز به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ و نسخه جدید رابط‌کاربری EMUI 5.0 شرکت سازنده را دریافت نمایند زیرا ساب‌برند “آنر” اعلام کرده است که محصولات جدید این برند تا دو سال از نظر نرم‌افزاری، پشتیبانی خواهد شد. با این‌حال، به‌روزرسانی جدید اندروید ۷٫۰ نوقا برای گوشی‌های قدیمی‌تر این شرکت مانند آنر ۷ عرضهنمی‌شود و احتمال می‌دهیم که هوآوی پی ۸ به عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۵ شرکت هوآوی، از دریافت جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید گوگل محروم بماند.

البته، عدم‌عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید و رابط‌کاربری EMUI 5.0 برای گوشی‌های قدیمی هوآوی به صورت رسمی، بدین معنی نیست که این محصولات، هیچ‌گاه به‌روزرسانی نخواهند شد و ممکن است بخشی از قابلیت‌های جدید رابط‌کاربری EMUI 5.0 هوآوی برای آن‌ها عرضه شود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *