گوشی ویندوزی بعدی مایکروسافت یک دسته‌بندی جدید خلق خواهد کرد

گوشی ویندوزی بعدی مایکروسافت یک دسته‌بندی جدید خلق خواهد کرد
  • 1395/10/5
  • مقدم
  • 0

شرکت مایکروسافت در رابطه با کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند خود در سال جاری میلادی، کاملاً ساکت بوده است و به همین جهت، بسیاری انتظار دارند که این سازنده با عرضه یک گوشی پرچم‌دار فوق‌العاده قدرت‌مند، پلت‌فرم ویندوز فون را به رقابت بازگرداند. مدتی پیش، ساتیا نادلا از تمایل مایکروسافت برای طراحی و توسعه یک گوشی موبایل که در بین نمونه‌های خود، بهترین باشد؛ سخن گفت و به‌تازگی، مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت، درباره برنامه آینده این شرکت برای بازار گوشی‌های هوشمند، اطلاعات بیشتری را ارائه داده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشرشده توسط مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت، کریس کاپوسلا، این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند، هدف مشابهی را با سری سرفیس دنبال می‌کند؛ خلق یک دسته‌بندی جدید برای گوشی‌های هوشمند آینده‌اش. این موضوع، بدین معنی خواهد بود که گوشی سرفیس فون، چیزی بیشتر از یک گوشی‌هوشمند است و اطلاعات منتشرشده در رابطه با برنامه‌های مایکروسافت و مشخصات این گوشی، نشان می‌دهد که مایکروسافت با عرضه سرفیس فون، بازار گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی را به طور مشترک هدف قرار داده است.

به همین جهت، کاملاً بدیهی است که مایکروسافت بیش از گذشته، بر روی قابلیت کانتینیوم تمرکز خواهد کرد و این ویژگی در موفقیت گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده غول ردموند، یک نقش اساسی را برعهده دارد. با این‌حال، کریس کاپولا مدعی شده است که مایکروسافت، به دنبال چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند خواهد بود و این موضوع، باعث شده تا عرضه گوشی پرچم‌دار جدید مایکروسافت با تاخیر قابل‌توجهی همراه باشد.

مایکروسافت به دنبال انجام کار کاملاً جدیدی است

مایکروسافت

در یک مصاحبه، مدیر ارشد بازاریابی شرکت مایکروسافت، کریس کاپوسلا حرف‌های ساتیا نادلا را بار دیگر تکرار کرد و مدعی شد که مایکروسافت به دنبال آن است تا با همکاری با شرکای تجاری خود، محصولات عالی و جدیدی را طراحی نماید و در همین حال، سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل را برای قابلیت‌های احتمالی که این دستگاه‌ها می‌توانند داشته باشند؛ بهبود می‌دهد.

در رابطه با حضور مایکروسافت در بازار و ارائه محصولات جدید با برند “مایکروسافت”، این سازنده تنها می‌خواهد تا با یک محصول کاملاً جدید به بازار بازگردد و چندان علاقه‌ای ندارد تا با ساخت یک گوشی‌هوشمند رده‌بالای دیگر برای رقابت با گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی و هم‌چنین، آیفون‌های شرکت اپل، خلاقیت خود را محدود نماید. کریس کاپوسلا در همین رابطه، اعلام کرده است:

در رابطه با مایکروسافت، باید گفت زمانی‌که می‌خواهیم یک محصول سخت‌افزاری جدید طراحی کنیم؛ به دنبال آن هستیم تا چیزی شبیه به سرفیس استودیو، سرفیس بوک و سرفیس پرو خلق نماییم. هدف اصلی ما آن است تا تلاش کنیم و یک دسته‌بندی جدید در محصولات به‌وجود آوریم؛ محصولاتی که پیش‌تر، توسعه داده نشده است و محصولاتی که بتواند سهم اکوسیستم ویندوز را از بازار گسترش دهد. مایکروسافت به دنبال خلق یک دسته‌بندی کاملاً متفاوت با نام تجاری جدید است.

با اینکه کریس کاپوسلا به طور دقیق، به مشخصات‌فنی یا جزئیات بیشتری از گوشی‌ سرفیس فون اشاره نکرده، اما کاملاً مشخص است که مایکروسافت برای عرضه یک گوشی‌هوشمند کاملاً خلاقانه و نوآورانه آماده می‌شود و به همین جهت، وقت زیادی را بر روی خلق یک محصول جدید صرف کرده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *