شیائومی می ۶ به دلیل آماده‌ نبودن تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با تاخیر عرضه خواهد شد

شیائومی می ۶ به دلیل آماده‌ نبودن تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با تاخیر عرضه خواهد شد
  • 1395/10/6
  • مقدم
  • 0

شرکت‌های سازنده گوشی‌هوشمند برای رونمایی از گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود آماده می‌شوند و بسیاری منتظر عرضه پرچم‌دار شرکت شیائومی به دلیل قیمت‌گذاری مناسب محصولات این سازنده هستند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که به دلیل آماده‌ نبودن تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، شیائومی می ۶ به عنوان پرچم‌دار شرکت شیائومی با تاخیر عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

در ابتدا، انتظار می‌رفت که شرکت شیائومی در اواخر ماه فوریه از گوشی پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند زیرا شیائومی می ۵ به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی شد. با این‌حال، شرکت شیائومی ناچار است تا عرضه گوشی پرچم‌دار جدید خود را به تعویق بیندازد زیرا تراشه اسنپدراگون تا ماه فوریه آماده نخواهد شد. به همین جهت، ممکن است عرضه گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی، با تاخیر همراه باشد.

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به عنوان قدرت‌مندترین تراشه این سازنده در سال آینده، به گوشی‌های پرچم‌دار زیادی از جمله گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ قدرت بدهد.

در در صورتی‌که تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ تا سه ماهه اول سال آینده آماده نشود، گوشی‌های هوشمند مجهز به این تراشه تا ماه آوریل به بازار عرضه نمی‌شود و شرکت‌های سازنده، ناچار هستند تا عرضه گوشی‌های هوشمند خود را به بهار سال آینده موکول نمایند. البته، شایعات مختلفی در رابطه با گوشی پرچم‌دار سامسونگ وجود دارد که نشان می‌دهد این سازنده به احتمال زیاد، عرضه گوشی گلکسی اس ۸ را تا ماه آوریل به تاخیر خواهد انداخت.

با این‌حال، در شایعات مربوط به تاخیر در عرضه گوشی گلکسی اس ۸، به طور مستقیم به آماده‌ نبودن تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ برای استفاده در این گوشی اشاره نشده است و تنها گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر دشوارترشدن مراحل آزمایش گوشی‌های جدید سامسونگ، وجود دارد. البته شرکت سامسونگ، گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ را با تراشه اگزینوس سری ۹ نیز ارائه می‌دهد و به همین جهت، در صورتی‌که تاخیر در آماده‌شدن تراشه‌های اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، علت تاخیر در عرضه آن‌ باشد؛ ممکن است تنها عرضه گوشی گلکسی اس ۸ در بازار چین و ایالات متحده به تعویق بیافتد و عرضه آن در سایر بازارهای جهانی، به سرعت صورت بگیرد.

به هرحال، شرکت شیائومی، گوشی شیائومی می ۶ را در ماه آوریل عرضه خواهد کرد اما ممکن است رونمایی از آن در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون صورت بگیرد.

شیائومی می ۶ به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود؟

شیائومی می 6

در حال‌حاضر، عرضه شیائومی می ۶ با دوربین دوگانه یا یک دوربین اصلی، تایید نشده است اما برخی از شایعات از عرضه شیائومی می ۶ با دوربین دوگانه حکایت دارد. برای اطلاع، گوشی شیائومی می ۵ اس پلاس به دوربین دوگانه مجهز شده است و دوربین دوگانه در بسیاری از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود؛ به همین جهت، بعید است که شرکت شیائومی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را به یک ماژول دوربین دوگانه مجهز نکند. با این‌حال، یک تصویر منتشرشده از نمونه آزمایشی شیائومی می ۶، گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ شیائومی را با یک دوربین اصلی نشان می‌دهد.

از دیگر شایعات موجود در رابطه با گوشی می ۶، می‌توان به عرضه آن با شش گیگابایت حافظه رم و یک نمایشگر با رزولوشن Quad HD اشاره کرد. هم‌چنین، انتظار می‌رود که شیائومی می ۶ به صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید نوقا ۷٫۰ همراه شده باشد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *