گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ به هشت گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود

گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ به هشت گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود
  • 1395/10/7
  • مقدم
  • 0

شایعات مختلفی در رابطه با گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ منتشر می‌شود و بسیاری از طرفداران این سازنده کره‌ای، پس از فاجعه گلکسی نوت ۷ به پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ چشم دوخته‌اند. برطبق یک گزارش جدید، گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ به هشت گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

شایعه تازه منتشرشده از چین، نشان می‌دهد که حافظه رم گوشی گلکسی اس ۸ توسط سامسونگ و براساس لیتوگرافی ۱۰ نانومتری توسعه یافته است و هم‌چنین، این تراشه با هشت گیگابایت حافظه رم بر روی گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، به کار گرفته می‌شود. در صورتی‌که شایعه منتشرشده صحت داشته باشد، گوشی گلکسی اس ۸ به عنوان محصول سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند، به هشت گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

علاوه‌براین، ادعای دیگری در رابطه با استفاده از یک چیپ حافظه UFS 2.1  در گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ مطرح شده است و این، بدین معنی خواهد بود که حافظه داخلی گوشی پرچم‌دار آینده این سازنده کره‌ای در مقایسه با نسل گذشته، سریع‌تر خواهد بود. در همین رابطه، شایعات گذشته از عرضه گوشی گلکسی اس ۸ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در مدل رده‌بالای آن حکایت داشته‌اند.

گلکسی اس 8

شرکت سامسونگ در حال‌حاضر، هیچ‌یک از شایعات منتشرشده در رابطه با گوشی گلکسی اس ۸ را تایید نکرده است اما براساس اطلاعات موجود، گوشی گلکسی اس ۸ در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد؛ یک مدل با نمایشگر ۵٫۱ اینچی به عنوان مدل پایه گوشی پرچم‌دار جدید ارائه می‌شود و مدل دیگر به یک نمایشگر ۶ اینچی با لبه‌های منحنی، مجهز شده است.

براساس شایعات منتشرشده، مدل بزرگ‌تر گوشی گلکسی اس ۸ برای کاربرانی عرضه می‌شود که به دنبال خرید یک فبلت پرچم‌دار از سامسونگ هستند. با توجه به اینکه گوشی گلکسی نوت ۷ به دلیل انفجار باتری، دیگر عرضه نمی‌شود و تولید آن متوقف شده است؛ عرضه یک نسخه بزرگ‌تر از گوشی پرچم‌دار آینده سامسونگ، می‌تواند کاربران را به خرید آن مجاب نماید.

از دیگر اطلاعات موجود پیرامون گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، می‌توان به عرضه آن تنها با نمایشگر لبه منحنی دوگانه اشاره کرد زیرا کاربران به مدل لبه منحنی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در مقایسه با نسخه مجهز به نمایشگر صفحه تخت، علاقه بیشتری نشان داده‌اند. با این‌حال، عده‌ای از تحلیل‌گران معتقد هستند که حذف مدل فلت از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ به فروش آن صدمه می‌زند.

هم‌چنین، شایعات پیشین نشان می‌دهد که گلکسی اس ۸ سامسونگ برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، به دوربین دوگانه مجهز نخواهد بود و سامسونگ با توجه به عملکرد عالی دوربین گلکسی اس ۷، عرضه گوشی پرچم‌دار آینده خود را با دوربین دوگانه بی‌ضرورت می‌داند. در گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به تبعیت از شرکت اپل و موتورولا، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا حذف شده است و به همین جهت برای گوش‌دادن به موسیقی از طریق هندزفری، باید از درگاه یواس‌بی Type-C استفاده نمایید.

در ابتدا انتظار می‌رفت که گوشی گلکسی اس ۸ به صورت رسمی توسط سامسونگ در کنگره جهانی موبایل در اواخر ماه فوریه معرفی شود اما شایعات اخیر، از رونمایی از گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ در یک رویداد جداگانه در ماه آوریل خبر داده‌اند زیرا سامسونگ، تصمیم گرفته است تا مراحل آزمایش بر روی گوشی‌های پرچم‌دار خود را در مقایسه گذشته، دشوارتر نماید.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *