کروم‌بوک ایسوس C302CA با نمایشگر ۱۲٫۵ اینچی و درگاه یواس‌بی Type-C فاش شد

کروم‌بوک ایسوس C302CA با نمایشگر ۱۲٫۵ اینچی و درگاه یواس‌بی Type-C فاش شد
  • 1395/10/8
  • مقدم
  • 0

کروم‌بوک‌ها به عنوان بخش جدیدی از بازار رایانه‌های شخصی قابل‌حمل، به شمار می‌روند و این موضوع باعث شده است تا شرکت‌های زیادی، محصولات مجهز به سیستم‌عامل کروم ارائه دهند. به تازگی، کروم‌بوک جدید ایسوس C302CA در یک وب‌سایت لیست شده است که از عرضه این کروم‌بوک با درگاه یواس‌بی Type-C خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

اطلاعات کروم‌بوک جدید ایسوس توسط یک وب‌سایت، به‌دست آمده و این کروم‌بوک توسط فروشگاه آنلاین Newegg که یک فروشگاه معتبر در زمینه سخت‌افزار رایانه است، فاش شده. براساس آنچه که در رابطه با کروم‌بوک جدید ایسوس C302CA فاش شده است، این کروم‌بوک، هیبریدی خواهد بود و به همین جهت، می‌توانید آن‌را بسته به استفاده خود، به تبلت یا لپ‌تاپ لمسی تبدیل نمایید. برای تبدیل کروم‌بوک جدید ایسوس به یک تبلت مجهز به سیستم‌عامل کروم، تنها کافی است آن‌را تا کنید.

ایسوس C302CA

کروم‌بوک جدید ایسوس به یک نمایشگر ۱۲٫۵ اینچی لمسی فول اچ‌دی مجهز شده است و تراشه Core m3 شرکت اینتل با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز برای هر هسته، به آن قدرت می‌دهد. هم‌چنین، لیست‌شدن کروم‌بوک جدید ایسوس، از عرضه آن با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی حکایت دارد.

در حال‌حاضر، هنوز مشخص نشده است که این مدل، تنها نسخه‌ای خواهد بود که شرکت سازنده از ایسوس C302CA ارائه می‌دهد یا این کروم‌بوک بسته به مقدار حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی آن، در نسخه‌های دیگری هم عرضه می‌شود.

کروم‌بوک جدید ایسر، هم‌چنین با درگاه یواس‌بی Type-C عرضه خواهد شد و در این دستگاه، خبری از درگاه یواس‌بی ۳٫۰  نیست. هم‌چنین، کروم‌بوک جدید ایسوس C302CA با یک اسلات برای افزایش حافظه ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه میکرو SD همراه شده است و به همین جهت، می‌توانید حافظه داخلی را افزایش دهید. البته در حال‌حاضر، ظرفیت مشخصی برای حداکثر حافظه ذخیره‌سازی اعلام نشده است.

در کنار این موضوع، کروم‌بوک جدید ایسوس با قیمتی نزدیک به ۴۹۹ دلار لیست شده است اما این محصول دیگر در فروشگاه Newegg دیده نمی‌شود. با این‌حال، انتظار داریم که با نزدیک‌ترشدن به زمان رونمایی رسمی کروم‌بوک ایسوس C302CA در نمایشگاه CES 2017، جزئیات بیشتری از آن ارائه شود.

منبع: ibitimes

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *