آموزش توئیتر : چگونه یک Twitter Moment بسازیم؟

آموزش توئیتر : چگونه یک  Twitter Moment بسازیم؟
  • 1395/10/8
  • زهرا معبودی
  • 0

 لحظه‌های توئیتر (Twitter Moments) قابلیت جدیدی است که اخیراً به این سرویس اضافه شده است. یک لحظه‌ی توئیتری مجموعه‌ای از توئیت‌های انتخابی کاربر است؛ مثل استوری‌های اسنپ‌چت با این تفاوت که پیام‌ها پاک نمی‌شود. لحظه‌های توئیتر برای کاربران سراسر جهان در دسترس قرار گرفته و شاید تا همین الان هم چند مورد از این لحظه‌ها را دیده باشید. با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا روش ساخت این لحظه‌ها را به شما بگوییم.

دو روش برای ساخت یک لحظه‌ی توئیتری وجود دارد؛ یکی از طریق صفحه‌ی Moments و دیگری از طریق توئیت.

ساختن یک لحظه

اگر لحظه‌ی توئیتری شما از یک توئیت الهام گرفته شده، از بالای توئیت فلش کوچک آن را لمس کرده و گزینه‌ی Add to Moment را انتخاب کنید. اکنون به صفحه‌ی Moments می‌روید که در آن می‌توانید یک لحظه‌ی جدید اضافه کرده یا یکی از لحظه‌های موجود خود را برای اضافه شدن به این توئیت انتخاب نمایید.

create-a-twitter-moment

البته در iOS می‌توانید به زبانه‌ی Me هم بروید، سپس آیکن چرخ‌دنده را انتخاب کنید تا به صفحه‌ی Settings وارد شوید. بخش تنظیمات گزینه‌ای تحت عنوان Moments دارد که به شما اجازه می‌دهد تا همه‌ی لحظاتی که ساخته‌اید را ببینید یا یک لحظه‌ی جدید بسازید.

در اندروید باید تصویر پروفایل خود را لمس کرده و از منوی مسیریابی گزینه‌ی Moments را انتخاب کنید.

create-a-twitter-moment

افزودن توئیتها به یک لحظه

به دو روش می‌توانید توئیت‌های موردنظر خود را به یک لحظه اضافه کنید؛ یا می‌توانید آن‌ها را از داخل بخش Moment-ای که ساختید اضافه کنید، یا می‌توانید یکی از آن‌ها را از خط‌زمانی‌تان اضافه نمایید.

برای افزودن توئیت از داخل یک لحظه، از پایین صفحه دکمه‌ی Add Tweets را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید یک توئیت از پروفایل خودتان، یعنی یکی از توئیت‌هایی که فرستادید یا لایک کردید را اضافه کنید. برای افزودن توئیت از خط زمانی‌تان کافی است فلش کوچک موجود در صفحه را لمس و گزینه‌ی Add to Moment را از منوی آن انتخاب نمایید.

create-a-twitter-moment

شما می‌توانید توئیت‌های موجود در یک لحظه را دوباره مرتب کنید، و بعد آن لحظه را به عنوان پیش‌نویس ذخیره کنید تا بعداً بتوانید آن را به توئیت‌های خود اضافه نمایید. اگر لحظه‌ی شما کامل شده، کافی است دکمه‌ی Publish را از بالای صفحه لمس کنید و آن را با دنبال‌کنندگان‌تان به اشتراک بگذارید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره آموزش این ترفند کاربردی با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع: addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *