قلم S-Pen به عنوان یک وسیله جانبی برای گوشی گلکسی اس ۸ عرضه خواهد شد

قلم S-Pen به عنوان یک وسیله جانبی برای گوشی گلکسی اس ۸ عرضه خواهد شد
  • 1395/10/9
  • مقدم
  • 0

گوشی گلکسی اس ۸ در بهار سال آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد و بنابر شایعات، شرکت سامسونگ یک نسخه بزرگ‌تر از آن‌را با صفحه‌نمایش ۶ اینچی به عنوان مدل “پلاس” گوشی گلکسی اس ۸ عرضه می‌کند. با توجه به فاجعه گلکسی نوت ۷، این نسخه به عنوان یک فبلت پرچم‌دار جدید توسط سامسونگ معرفی خواهد شد، انتظار می‌رود که قلم S-Pen نیز برای آن عرضه شود. به‌تازگی، مشخص شده است که سامسونگ، قلم S-Pen را به صورت یک وسیله جانبی برای گوشی گلکسی اس ۸ ارائه خواهد داد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

برطبق شایعات، به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در ابتدا، یک مدل از گوشی گلکسی اس ۸ را با یک قلم S-Pen داخلی توسعه داده است اما بنابر دلایلی، تصمیم می‌گیرد که به جای توسعه گوشی گلکسی اس ۸ همانند گوشی‌های گلکسی نوت، قلم S-Pen را به عنوان یک وسیله جانبی برای گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود عرضه نماید.

در صورتی‌که گوشی گلکسی اس ۸ با یک قلم S-Pen به صورت داخلی عرضه شود، به احتمال زیاد، تنها نسخه پلاس آن با صفحه‌نمایش ۶ اینچی به قلم S-Pen مجهز خواهد بود و نسخه پایه با نمایشگر ۵٫۱ اینچی از این قلم استفاده نمی‌کند. به همین جهت، عرضه قلم S-Pen به صورت یک وسیله جانبی، می‌تواند امکان استفاده از آن‌را در تمامی نسخه‌های گوشی گلکسی اس ۸ امکان‌پذیر نماید؛ هرچند، استفاده از آن در یک نمایشگر ۶ اینچی لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

در حال‌حاضر، هنوز مشخص نشده است که این قلم تنها برای نقاشی و یادداشت‌برداری کاربرد خواهد داشت یا شرکت سامسونگ، ویژگی‌های نرم‌افزاری سری گلکسی نوت را نیز برای گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ارائه می‌دهد. با این‌حال، در صورتی‌که شرکت سامسونگ در تابستان سال آینده از یک فبلت پرچم‌دار جدید از سری گلکسی نوت یا یک خانواده دیگر به صورت رسمی رونمایی کند؛ بسیار بعید است که قلم S-Pen برای گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ارائه شود یا در صورت ارائه، قابلیت‌های آن بسیار محدود خواهد بود.

گلکسی اس 8

در رابطه با گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ، شایعه شده است که شرکت سازنده، آن‌را در دو مدل با تراشه اگزینوس سری ۹ و اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام توسعه می‌دهد. البته، نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در تمامی بازارهای جهانی به احتمال زیاد، عرضه نخواهد شد و شرکت سامسونگ، آن‌را تنها در چین و ایالات متحده به فروش می‌رساند.

علاوه‌براین، گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ با هشت گیگابایت حافظه رم و یک حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه شده است و همانند نسل گذشته گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ، ضدآب خواهد بود.

هم‌چنین، اعلام شده است که گوشی گلکسی اس ۸ همانند فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ به یک حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز خواهد بود و حسگر اثرانگشت در پشت گوشی جای گرفته است. به همین جهت، احتمال می‌دهیم که حاشیه‌های پایین صفحه‌نمایش بسیار کم باشد و شرکت سازنده، گوشی گلکسی اس ۸ را با دکمه‌های نرم‌افزای Back، Home و Overview سیستم‌عامل اندروید عرضه نماید.

شایعات منتشرشده، نشان می‌دهد که گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به یک دوربین اصلی مجهز خواهد بود و برخلاف شایعات، از دوربین دوگانه استفاده نمی‌کند. هم‌چنین، شرکت سازنده برای دوربین سلفی از فوکوس خودکار استفاده کرده است.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *