امکان بازی گروهی بتلفیلد در آینده نزدیک

امکان بازی گروهی بتلفیلد در آینده نزدیک
  • 1395/10/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

حالت Korea BF2 Total Conversion اکنون در دسترس است؛ احتمال دارد در آینده از قابلیت چند نفره پشتیبانی کند.

گویا آی تی – Battlefield 1، جدیدترین بازی عرضه شده از مجموعه بازی های استودیوی بازی سازی DICE، به بازی کنندگان اجازه تجربه جنگ جهانی اول را می دهد، اما اگر به تجربه سناریوهای جنگی دیگری احساس نیاز می کنید، می توانید به حالت اخیراً منتشر شدهBattlefield 2 total conversion با عنوان Battlefield: Korea نگاهی بیندازید.
حالت Battlefield: Korea مربوط به جنگ کره بین سال های ۱۹۵۰ الی ۱۹۵۳ است که با عنوان جنگ فراموش شده نیز شناخته می شود. یک تریلر معرفی درباره آن نیز ارائه شده است و شما می توانید آن را در زیر مشاهده کنید.
سازنده این حالت درباره ویژگی های موجود در این حالت از جمله مبارزات تک نفره و غیره صحبت کرده است.

تمام نقشه های ما از روبات ها پشتیبانی می کنند و شما می توانید هرگونه که مایل باشید بازی کنید، می توانید در حالت تک نفره قدیمی یا مشارکتی بازی کنید به طوری که در آن می توانید کنترل بسیار بهتری بر روی گزینه ها و شرایط داشته باشید. ما آن را همانند حالت IDF و همچنین حالت های دیگر قرار داده ایم، در نتیجه ما این انتخاب را به شما می دهیم که هر طور می خواهید بازی کنید و برای پاک کردن بازی کنندگان مورد نیاز برای شروع متن نیازی نیست هیچ دستور کنسولی را تایپ کنید. من کدی به آن افزوده ام تا بازی ها با صفر بازی کننده شروع شوند.

اکنون از حالت چند نفره پشتیبانی نمی شود، اما هر وقت این حالت به اندازه کافی پایدار شود سرورهای آن می توانند ایجاد شوند.
اگر ما بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که هیچ نقص و مشکل دیگری وجود ندارد، Tournament Forgotten Honor علاقمند است تا یک سرور را برای ما میزبانی کند. البته من نگران این هستم که آن هر چند وقت دچار نقص یا ایراد خواهد شد، اما ممکن است به زودی یک سرور برای آن ایجاد کنم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *