تصویری از نسخه جدید گوشی میان‌رده اکسپریا ایکس سونی فاش شد

تصویری از نسخه جدید گوشی میان‌رده اکسپریا ایکس سونی فاش شد
  • 1395/10/13
  • مقدم
  • 0

شایعه شده است که شرکت سونی در کنگره جهانی موبایل، حداقل از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد که این سازنده، نسخه جدید گوشی اکسپریا ایکس را در اواخر ماه آینده عرضه می‌کند. به‌ تازگی، تصویری جدیدی از مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا ایکس سونی منتشر شده است که طراحی آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

در حال‌حاضر در تصویر تازه فاش‌شده، به نام “اکسپریا ایکس جدید” برای نسخه ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا ایکس اشاره شده است اما انتظار داریم که شرکت سونی، این گوشی را با یک نام دیگر به بازار عرضه نماید؛ هرچند ممکن است به تبعیت از سامسونگ، مدل جدید گوشی‌های خود را با افزودن پسوند ۲۰۱۷ به نام آن‌ها، معرفی نماید.

تصویری که از مدل جدید گوشی اکسپریا ایکس سونی منتشر شده است، مشخصات‌فنی آن‌را نشان نمی‌دهد اما همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، مدل جدید گوشی اکسپریا ایکس سونی بسیار نازک خواهد بود و هم‌چنین در اطراف صفحه‌نمایش، حاشیه‌های بسیار کمی وجود دارد که طراحی آن‌را جذاب کرده است. هم‌چنین، به‌نظر می‌رسد که شرکت سونی از یک نمایشگر بزرگ‌تر در این گوشی استفاده خواهد کرد و به همین جهت، مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا ایکس همانند نسخه قبلی خود به صفحه‌نمایش ۵ اینچی مجهز نشده است.

اکسپریا ایکس

طراحی مدل جدید گوشی اکسپریا ایکس برخلاف نسخه قبلی که از یک طراحی با لبه‌های گرد برای آن استفاده شده بود، به فرم گوشی اکسپریا XZ سونی بسیار شباهت دارد. علاوه‌براین، باید اشاره کرد که تصویر تازه منتشرشده، به ‌نظر می‌رسد که یک تصویر تبلیغاتی را نشان می‌دهد که با رونمایی رسمی از مدل جدید گوشی اکسپریا ایکس، ارائه خواهد شد.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، شرکت سونی از دو گوشی در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد و به همین جهت، انتظار می‌رود که نسخه جدید گوشی اکسپریا ایکس به همراه مدل ۲۰۱۷ گوشی اکسپریا XZ که مدتی پیش، تصویر آن منتشر شد؛ در این نمایشگاه به صورت رسمی معرفی شود.

هنوز چندان مشخص نیست که شرکت سونی، از چه سخت‌افزاری در مدل جدید گوشی اکسپریا XZ استفاده خواهد کرد و آیا تصمیمی برای عرضه آن به عنوان گوشی پرچم‌دار جدید خود دارد یا مدل دیگری را با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ در بهار عرضه می‌کند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که این سازنده ژاپنی در سال جدید میلادی با عرضه محصولات متنوع، علاقه‌مندان را شگفت‌زده می‌کند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *