سوئیچ بین singleplayer به multiplayer در بازی Mass Effect Andromeda هنگام بازی فراهم شد

سوئیچ بین singleplayer به multiplayer در بازی Mass Effect Andromeda هنگام بازی فراهم شد
  • 1395/10/22
  • زهرا معبودی
  • 0

در پی جدید ترین اخبار از بروز رسانی بازی Mass Effect: Andromeda در سال ۲۰۱۷ متوجه شدیم که علاقمندان به این بازی هم اکنون می توانند در حین بازی  از حالت سینگل پلیر به مولتی پلیر سوییچ کنند.

“تهیه کننده بازی آقای مایک گمبل از سیستم “Strike Team” جدید در این بازی می گوید.

بخش مولتی پلیر Mass Effect 3  در نوع خود کمی عجیب بود. در واقع کاملا از بازی اصلی جدا بود، با این حال برای رسیدن به بهترین حالت پایان بازی یعنی همان نجات نسل بشریت، بازیکنان می بایست زمانی را صرف انجام ماموریت های چند نفره کنند. این موضوع کمی برای برخی از بازیکنان که اهل تک نفره بازی بودند و یا آن دسته که از اینترنت سرعت بالا برخوردار نبودند کمی آزار دهنده بود.

mass-effect-andromeda-allows-you-to-go-between-singleplayer

البته نسخه ی جدید سیستم مولتی پلیر کاملا متفاوتی خواهد داشت که در آن قضیه کمی انتخابی تر خواهد بود.

در صحبت هایی که با تهیه کننده Bioware یعنی آقای کایک گمبل انجام شد وی توضیح داد که سیستم “Strike Team” توجه بیشتری به بخش تک نفره بازی خواهد کرد و پیشرفت بخش تک نفره بازی نیز تحت تاثیر المان های چند نفره بازی قرار نخواهد گرفت.

گمبل گفت” سیستمی است که ما آن را Strike Team نامیدیم و اصولا به شما اجازه می دهد تا در حین بازی بتوانید بین حالت تک نفره و چند نفره منتقل شوید. و این سیستم نیز حول داستانی اضافی در خصوص اینکه در Helios چه خبر است می چرخد.”

گمبل همچنین افزود که المان های بخش چند نفره Andromeda در داستان اضافی بازی جستجو خواهند داشت اما این کار واجب نخواهد بود. گمبل همچنین در خصوص سیستم انقال بین بخش تک نفره و چند نفره آن را “بسیار بدون وقفه” توصیف کرد.

بیش از این دیگر شرکت Bioware  از افشای اطلاعات بیشتر در خصوص بخش چند نفره خودداری کرده است با این حال اگر توییت طراح بازی آقای آیان فریزر درست باشد، به نظر می رسد در بسته بتا از بخش چند نفره که قرار است در پایان ماه جاری عرضه شود اطلاعات بیشتری وجود خواهد داشت.

Mass Effect: Andromeda قرار است در ۲۱ مارچ برای PC، Xbox One  و PS4 عرضه شود و برای اعضای Origin Access پیش از عرضه جهانی قابل دسترسی خواهد بود.

سوئیچ بین حالت تک بازیکنی به دو بازیکنی، که گیم خور ها اصطلاحا آن را با singleplayer به multiplayer چیزی است که گاهی می تواند موجب تزلزل در روند بازی، و حتی تغییر نتایج برای پلیر اولیه شود. بنابراین تغییر و سوئیچ بین این دو حالت می تواند یک تغییر و بروز رسانی اساسی باشد که هر بازیکنی به آن احتیاج دارد و از وجود آن لذت خواهد برد. نظر شما در رابطه با این تغییر و این سبک از بروز رسانی برای این بازی چیست؟ دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع: cgamer.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *