قیمت گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس فاش شد

قیمت گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس فاش شد
  • 1395/11/26
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی به‌تازگی با انتشار یک تیزر رسمی تایید کرده است که از گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس در کنگره جهانی موبایل در ۲۶ فوریه به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. این دو مدل، در یک خرده‌فروشی آنلاین اسپانیایی فاش شده است و به همین جهت، جزئیات بیشتری از قیمت و مشخصات‌فنی گوشی‌های پرچم‌دار جدید شرکت هوآوی در اختیار داریم. همراه گویا آی‌تی باشید.

اطلاعات تازه منتشر شده توسط این خرده‌فروش، مشخصات‌فنی پیشین گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس را تایید می‌کند و از جمله آن‎ها می‌توان به عرضه نسخه‌رده بالای گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی یعنی پی ۱۰ پلاس با نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد و می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس‌دی، فضای ذخیره‌سازی را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

هم‌چنین، ممکن است هوآوی پی ۱۰ پلاس با هشت گیگابایت حافظه رم همراه شده باشد اما باید اشاره کرد که در شایعات پیشین، اعلام شده بود که نسخه رده‌بالای گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی تنها شش گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. البته ممکن است این مدل، نسخه رده‌بالای گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی باشد که تنها در برخی از بازارها در دسترس قرار می‌گیرد. هم‌چنین، فاش شده است که هوآوی پی ۱۰ با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به صورت پیش‌فرض همراه خواهد بود.

تراشه Kirin 960 و دوربین دوگانه

هوآوی پی 10

مشخصات‌فنی لیست‌‎شده برای گوشی‌ پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ پلاس، مشخصات سخت‌افزاری رسمی این مدل را نشان نمی‌دهد و به همین جهت، این شایعه را یک گمانه‌زنی ساده در نظر بگیرید.

در اطلاعات منتسب به هوآوی پی ۱۰ پلاس، آمده است که این گوشی به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود اما به احتمال زیاد، انتظار داریم که شرکت هوآوی برای یک‌بار دیگر با Leica همکاری کرده باشد و به همین جهت، هوآوی پی ۱۰ پلاس با دوربین دوگانه همراه شده است.

علاوه‌براین، اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی به یک جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز خواهد بود و از تراشه هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی Kirin 960 مشابه فبلت میت ۹ استفاده می‌کند.

هنوز مطمئن نیستیم که آیا گوشی هوآوی پی ۱۰ با دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی همراه خواهد بود یا خیر؛ با این‌حال، شایعات پیشین از عرضه این گوشی با دستیار صوتی الکسای آمازون خبر داده‌اند. شرکت هوآوی برای فبلت میت ۹ با شرکت آمازون وارد همکاری شده است و این مدل در برخی از بازارها با دستیار صوتی الکسا در دسترس قرار دارد.

متاسفانه، هیچ تصویری از گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی پی ۱۰ پلاس ارائه نشده است و حتی نمی‌دانیم که این مشخصات تا چه حد دقیق است. با این‌حال، خرده‌فروش اسپانیایی مذکور گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ پلاس را با قیمت ۸۴۸ دلار لیست کرده است.

در کنار این مدل، گوشی هوآوی پی ۱۰ نیز فاش شده است که از همان تراشه و شش گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. هم‎چنین، این مدل به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود و این خرده‌فروش، فاش کرده است که مدل استاندارد گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی تنها ۶۸۹ دلار قیمت دارد. البته در شایعات پیشین، به عرضه این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره‌ای نشده است؛ به همین جهت، ظاهراً بخشی از مشخصات‌فنی هوآوی پی ۱۰ براساس گمانه‌زنی‌ها پیشین تکمیل شده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *