رندر مدل جدید گوشی فیچرفون نوکیا ۳۳۱۰ نمایشگر رنگی آن‌را نشان می‌دهد

رندر مدل جدید گوشی فیچرفون نوکیا ۳۳۱۰ نمایشگر رنگی آن‌را نشان می‌دهد
  • 1395/12/7
  • مقدم
  • 0

شرکت فنلاندی HMD Global برای رونمایی از گوشی‌های موبایل جدیدی با برند “نوکیا” در اوایل هفته آینده آماده می‌شود و یکی از این محصولات، نسخه ۲۰۱۷ گوشی فیچرفون نوکیا ۳۳۱۰ است. مدل اصلی این گوشی در سال ۲۰۰۰ معرفی شد و انتظار داریم که مدل جدید نوکیا ۳۳۱۰ با حفظ طراحی نسل قبلی، وزن کم‌تری داشته باشد و هم‌چنین، ضخامت آن‌ به گوشی‌های موبایل فیچرفون موجود نزدیک‌تر شده باشد.

با اینکه در حال‌حاضر اطلاعات چندانی از مشخصات سخت‌افزاری این مدل در دسترس نیست، به‌تازگی رندر جدیدی توسط وب‌سایت NPU منتشر شده است که طراحی مدل جدید نوکیا ۳۳۱۰ را نشان می‌دهد. در این تصویر، نمایشگر بزرگ‌تر نوکیا ۳۳۱۰ به نمایش گذاشته است و هم‌چنین، نشان می‌دهد که نوکیا ۳۳۱۰ از نظر طراحی ظاهری به مدل اصلی خود بسیار شباهت دارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

در کنار نوکیا ۳۳۱۰، تصویری از گوشی نوکیا ۲۱۵ (یک گوشی فیچرفون که دو سال پیش به بازار عرضه شد) قابل مشاهده است. به یاد داشته باشید که هیچ منبع معتبری صحت این تصویر را تایید نکرده است و به همین جهت، نمی‌توان به تصویر منتشر شده اطمینان داشته باشیم. به هرحال، اگر با گوشی نوکیا ۳۳۱۰ خاطره دارید، احتمالاً نسل جدید آن می‌تواند نظر شما را به خود جلب نماید.

گزارشی که به تازگی از گوشی نوکیا ۳۳۱۰ منتشر شده است، نشان می‌دهد که مدل جدید این گوشی به یک نمایشگر با رزولوشن بیشتر از ۸۴ در ۸۴ پیکسل مجهز خواهد بود اما هیچ اشاره‌ای به اندازه صفحه‌نمایش نشده است. هم‌چنین، اعلام شده است که گوشی نوکیا ۳۳۱۰ در رنگ‌های بیشتری نسبت به مدل اصلی در دسترس قرار می‌گیرد و از جمله آن‌ها می‌توان به عرضه این مدل در رنگ قرمز، سبز و زرد اشاره کرد که طیف گسترده‌تری از سلایق متفاوت را به این گوشی جذب می‌کند.

نوکیا 3310

گفته می‌شود که این گوشی با قیمت ۶۳ دلار در انگلستان عرضه خواهد شد اما هنوز نمی‌دانیم که HMD Global برنامه‌ای برای عرضه گسترده آن در سایر بازارهای جهانی دارد یا خیر. البته سخت است که کاربران را برای خرید یک گوشی فیچرفون ساده که امکانات خاصی را در اختیار آن‌ها نمی‌گذارد، متقاعد نمود.

به همراه این گوشی، از گوشی نوکیا ۵ و نوکیا ۳ به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و انتظار داریم که برنامه‌ شرکت HMD Global برای عرضه گسترده نوکیا ۶ اعلام شود. پیش‌تر، شایعاتی مبنی بر عرضه مدل سفید رنگ این گوشی در یک بازار آسیایی منتشر شد اما مدتی بعد، شرکت سازنده آن‌را تکذیب نمود.

نوکیا ۳ یک گوشی مقرون به صرفه است که به یک نمایشگر اچ‌دی مجهز خواهد بود و از نظر مشخصات سخت‌افزاری، انتظار چندانی نباید از آن داشته باشید. با توجه به قیمت‌گذاری نوکیا ۶ براساس مشخصات سخت‌افزاری که این گوشی به آن تجهیز شده بود، نمی‌توان از یک گوشی ۱۵۰ دلاری ساخت شرکت نوکیا انتظار چندانی داشت.

با این‌حال، نوکیا ۵ از مشخصات سخت‌افزاری نزدیک به نوکیا ۶ استفاده می‌کند و نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی آن و تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام، می‌تواند صحت این ادعا را ثابت نماید. البته هنوز نمی‌دانیم که عملکرد دوربین همانند دوربین به کار گرفته شده در نوکیا ۶ خواهد بود یا خیر. هرچند، باید اشاره کرد که نوکیا ۵ از حافظه رم کم‌تری در مقایسه با نوکیا ۶ استفاده می‌کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *