گوشی مقاوم جدید گلکسی Xcover 4 سامسونگ با مشخصات‌فنی میان‌رده معرفی شد

گوشی مقاوم جدید گلکسی Xcover 4 سامسونگ با مشخصات‌فنی میان‌رده معرفی شد
  • 1395/12/11
  • مقدم
  • 0

به طور تقریبی، می‌توان گفت که شرکت سامسونگ هر دو سال، محصول جدیدی را از سری گلکسی Xcover عرضه می‌‌کند که مشخصات‌فنی نه‌چندان تاثیرگذاری را در بدنه‌ای بسیار مقاوم به کاربر ارائه می‌دهد. از آنجایی‌که آخرین گوشی از این سری در آوریل سال ۲۰۱۵ با نام گلکسی Xcover 3 به بازار عرضه شده است، انتظار داشتیم که شرکت سامسونگ در سال جاری میلادی گوشی دیگری را از این سری ارائه دهد و در نهایت، گوشی مقاوم جدید این سازنده با نام گلکسی Xcover 4 معرفی شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

به دنبال رونمایی از محصولات جدید سامسونگ یعنی تبلت پرچم‌دار گلکسی تب اس ۳ و سری تبلت‌های ویندوزی گلکسی بوک، این سازنده از گوشی اندرویدی گلکسی Xcover 4 رونمایی کرده است. این گوشی مقاوم به صورت رسمی در آلمان معرفی شده است اما هیچ شکی وجود ندارد که شرکت سامسونگ، آن‌را در سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.

گوشی میان‌رده مقاوم جدید سامسونگ از تاییدیه MIL-STD-810G استفاده می‌کند که به معنای مقاومت بالای آن در برابر شوک الکتریکی و ضربه‌ است. هم‌چنین، این گوشی در دماهای بسیار پایین یا دماهای بسیار بالا مقاومت بالایی دارد و چندان نباید نگران از کار افتادن گوشی‌هوشمند خود در این حالت باشید. به لطف تاییدیه IP68، گلکسی Xcover 4 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و این قابلیت در سایر گوشی‌های سامسونگ از سری Xcover وجود دارد.

گلکسی Xcover 4

اگر مقاومت بالا را از گوشی گلکسی Xcover 4 فاکتور بگیرید، باید گفت که این گوشی در سایر مشخصات‌فنی، چندان تاثیرگذار نیست؛ حتی به عنوان یک گوشی میان‌رده. به هرحال، باید توجه داشته باشید که این گوشی به عنوان یک مقاوم عرضه شده است و با توجه به برچسب قیمتی آن، نباید انتظار مشخصات‌فنی خاصی را از گلکسی Xcover 4 داشته باشید.

گوشی مقاوم جدید سامسونگ با قیمت ۲۵۹ یورو عرضه خواهد شد و رنگ مشکی، تنها رنگ در نظر گرفته شده برای آن است. به همین جهت، تنوع چندانی وجود ندارد. خبر خوب آن است که گوشی جدید گلکسی Xcover 4 با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به بازار عرضه خواهد شد و برخلاف مشخصات‌فنی دیگر آن، تحسین‌برانگیز است.

گلکسی Xcover 4

این گوشی به تراشه چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱٫۴ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی مجهز شده است و از دو گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. می‌توانید در صورت تمایل، حافظه ذخیره‌سازی را با جای‌دادن یک کارت حافظه در اسلات کارت میکرو اس‌دی، افزایش دهید.

گوشی گلکسی Xcover 4 به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی (۱۲۸۰ در ۷۲۰) پیکسل مجهز شده و صفحه‌نمایش TFT برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی وجود دارد و برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، یک شاتر ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنزی f/2.2 در بالای نمایشگر جای گرفته است.

گلکسی Xcover 4

هنگامی‌که صحبت از قابلیت‌های ارتباطی به میان می‌آید، گلکسی Xcover 4 بیشتر مواردی که انتظارش را دارید؛ با خود، یدک می‌کشد. این گوشی با مودم LTE Cat.4 همراه شده است و از NFC پشتیبانی می‌کند. بلوتوث ۴٫۲، درگاه میکرو یواس‌بی ۲٫۰ و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت که البته توسط شرکت سازنده، جزئیاتی در رابطه با ماندگاری شارژ باتری منتشر نشده است؛ مشخصات‌فنی این گوشی اندرویدی را تکمیل می‌کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *