گوشی جدید آلکاتل Flash با چهار دوربین به صورت رسمی معرفی شد

گوشی جدید آلکاتل Flash با چهار دوربین به صورت رسمی معرفی شد
  • 1396/1/18
  • مقدم
  • 0

شرکت آلکاتل در میان سازندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند در بازار جایی ندارد اما برند “آلکاتل” در بازار گوشی‌های هوشمند به تصاحب شرکت چینی TCL درآمده و به‌تازگی، این شرکت محصول جدیدی را با نام آلکاتل Flash ارائه داده است که از قابلیت‌های جذابی در زمینه عکس‌برداری استفاده می‌کند. گوشی جدید آلکاتل Flash به دوربین دوتایی برای ثبت تصاویر سلفی و یک شاتر دوگانه دیگر به عنوان دوربین اصلی مجهز شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید آلکاتل Flash تنها در تعدادی از بازارهای خاورمیانه عرضه خواهد شد و قیمت این مدل، هنوز مشخص نشده است. آلکاتل Flash به عنوان یک گوشی میان‌رده از تراشه ده هسته‌ای هلیو X20 مدیاتک استفاده می‌کند؛ به سه گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، امکان‌ ذخیره حجم قابل‌قبولی از محتوای مختلف را بر روی آن امکان‌پذیر خواهد نمود. با این‌حال، می‌توانید در صورت تمایل، فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از یک کارت‌حافظه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

گوشی آلکاتل Flash با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ به بازار عرضه خواهد شد و صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی IPS فول اچ‌دی آن با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، این گوشی میان‌رده را به یک انتخاب مناسب مبدل می‌سازد. انرژی گوشی جدید آلکاتل Flash توسط یک باتری با ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود؛ سنسور تشخیص اثرانگشت در پشت گوشی، به کار گرفته است و آلکاتل Flash از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.  با توجه به مشخصات سخت‌افزاری آلکاتل Flash، عرضه آن با یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت، ماندگاری قابل‌قبول شارژ باتری را برای تامین انرژی مورد نیاز برای نمایشگر و پردازنده تضمین می‌دهد.

در رابطه با طراحی گوشی میان‌رده آلکاتل Flash نیز باید گفت که این مدل از یک بدنه فلزی برس‌خورده استفاده می‌کند و گوشه‌های دارای انحنا آن، این گوشی را به محصولی جذاب و دوست‌داشتنی مبدل نموده است. همان‌طور که گفته شد، در حال‌حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این محصول منتشر نشده است و حتی نمی‌دانیم که این مدل در کدام‌ بازارها عرضه می‌شود زیرا شرکت آلکاتل به طور دقیق به آن‌ها اشاره‌ای نداشته است.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده پیرامون دوربین اصلی دوتایی گوشی آلکاتل Flash که به عنوان ویژگی متمایز آن شناخته می‌شود، باید گفت که این مدل از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX258 سونی استفاده می‌کند و گشودگی دهانه لنزی f/2.0 و فلاش LED دوگانه، باعث خواهد شد تا کاربران نسبت به خرید این مدل مجاب شوند.

با اینکه چندان مرسوم نیست یک گوشی‌هوشمند به مجموعاً چهار دوربین مجهز باشد، آلکاتل Flash از یک دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر سلفی استفاده می‌کند که یک سنسور، ۵ مگاپیکسلی بوده و سنسور دیگر ۸ مگاپیکسلی است؛ هم‌چنین، یک سنسور مونوکروم بوده و سنسور دیگر می‌تواند تصاویر رنگی به ثبت برساند.

البته عرضه گوشی‌های هوشمند با دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر سلفی چندان غیرمعمول نیست و شرکت Vivo نیز به‌تازگی، V5 Plus را عرضه نموده است که از یک دوربین دوتایی ۲۰ مگاپیکسلی سلفی استفاده می‌کند. علاوه‌براین، شایعاتی نیز مبنی بر عرضه گوشی پرچم‌دار بعدی ال‌جی وی ۳۰ با دوربین دوگانه وجود دارد و تصاویر منتشر شده از پنل این مدل، عرضه آن‌را با چنین قابلیتی تایید می‌کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *