تصاویر جدید شیائومی می ۶ از ویژگی‌های متمایز این گوشی پرچم‌دار خبر می‌دهد

تصاویر جدید شیائومی می ۶ از ویژگی‌های متمایز این گوشی پرچم‌دار خبر می‌دهد
  • 1396/1/27
  • مقدم
  • 0

شرکت شیائومی، به‌تازگی تصویری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد گوشی پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی شیائومی می ۶ در ۱۹ آوریل (چهارشنبه، ۳۰ فروردین) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. به‌تازگی، تصاویری از این محصول منتشر شده است که قابلیت‌های گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ را به نمایش می‌گذارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه شوید.

شیائومی می 6

در این تصاویر اشاره می‌شود که گوشی پرچم‎دار جدید شیائومی یعنی Mi 6 بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا عرضه خواهد شد و هم‌چنین، شیائومی می ۶ از درگاه یواس‌بی نوع C (یواس‌بی Type-C) بهره می‎برد. علاوه‌براین، حفره‌های بلندگو در لبه پایین دستگاه به کار گرفته شده است و دوربین دوگانه در بالای بدنه پشتی با چینش افقی جلب‌توجه می‌کند. در کنار این موضوع، نوارهای آنتن در لبه‌های پایین و هم‌چنین لبه‌های کناری گوشی به کار گرفته شده است.

دکمه فیزیکی Home در حاشیه پایین نمایشگر به کار گرفته شده است و سنسور تشخیص اثرانگشت نیز در زیر آن قرار دارد. به همین جهت، تشخیص اثرانگشت کاربران مشابه گوشی پرچم‌دار شیائومی Mi 5 با فشردن دکمه Home صورت خواهد پذیرفت. این موضوع بدین معنی است که شیائومی می ۶ به عنوان گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی همانند گلکسی اس ۸ یا ال‌جی جی ۶ از طراحی بدون حاشیه استفاده نخواهد کرد.

شیائومی می 6

گوشی جدید شیائومی Mi 6 به یک نمایشگر بدون انحنای ۵٫۱۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود. هم‌چنین، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی برای گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی Mi 6 در نظر گرفته شده است و چهار گیگابایت رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصاتی به شمار می‌رود که گوشی شیائومی می ۶ با آن ارائه می‌شود. در نهایت، برخی مدعی هستند که شرکت شیائومی، مدل دیگری از از گوشی پرچم‌دار می ۶ را با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد.

در رابطه با دوربین شیائومی Mi 6، گفته می‌شود که این گوشی پرچم‌دار به سنسور ۱۹ مگاپیکسلی IMX400 سونی مجهز شده است و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی به کار گرفته خواهد شد. مدل استاندارد شیائومی می ۶ بنابر شایعات از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و نسخه جدید فناوری شارژ سریع کوالکام برای آن در نظر گرفته شده است.

شیائومی می 6

از طرف دیگر، شرکت شیائومی می ۶ پلاس را عرضه خواهد کرد که با یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی همراه شده است و از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. تراشه مشابه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به این مدل قدرت می‌دهد و حافظه رم می ۶ پلاس، شش گیگابایت عنوان شده است. برخلاف مدل “استاندارد”، این نسخه با ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و بسته به بازار عرضه آن، ممکن است برخی مدل‌ها ارائه نشود. به عنوان دوربین اصلی، می ۶ پلاس از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX362 سونی استفاده می‌کند و یک شاتر ۸ مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

در رابطه با قیمت گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی، گران‌ترین مدل می ۶ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه و شش گیگابایت رم نزدیک به ۳۷۶ دلار قیمت خواهد داشت و قدرت‌مندترین نسخه از مدل “پلاس” آن نیز با برچسب قیمتی ۵۳۵ دلار روانه بازار می‌شود.

شیائومی می 6

 البته در رابطه با قیمت این محصول، گمانه‌زنی‌های متفاوتی وجود دارد و به‌نظر می‌رسد که این قیمت چندان دقیق نباشد؛ احتمالاً نسخه پایه می ۶ با قیمتی نزدیک به ۳۵۰ دلار و مدل گران‌قیمت می ۶ پلاس با قیمتی نزدیک به ۵۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد. شرکت شیائومی در حال‌حاضر به قیمت احتمالی گوشی پرچم‌دار جدید خود واکنش نشان نداده است اما برخی مدعی هستند که این مدل در مقایسه با می ۵ قیمت بیشتری خواهد داشت.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *