آیا شیائومی می ۶ به دوربین دوگانه و شش گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود؟

آیا شیائومی می ۶ به دوربین دوگانه و شش گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود؟
  • 1396/1/29
  • مقدم
  • 0

شرکت شیائومی تا چند روز آینده، به‌طور رسمی از گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ رونمایی خواهد کرد و شایعات موجود به این موضوع اشاره دارد که گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی به جای چهار گیگابایت رم، با شش گیگابایت رم همراه شده است. برای مثال می‌توان به آخرین بنچمارک از گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۶ در گیک‌بنچ اشاره کرد و نتایج به‌دست آمده از این آزمون در هفته گذشته، نشان می‌دهد که گوشی جدید شیائومی از شش گیگابایت رم استفاده می‌کند. علاوه‌براین، اطلاعات رسمی توسط شرکت شیائومی، تایید می‌کند که شیائومی می ۶ با قابلیت‌های جدیدی در مقایسه با نسل قبل استفاده می‌کند و سخت‌افزار آن نسبت به نسل گذشته با بهبودهایی همراه بوده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات جدید، گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی با سه تغییر جدید در مقایسه با نسل قبل عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به عرضه شیائومی می ۶ با دوربین دوگانه به جای یک دوربین تکی و هم‌چنین، استفاده از شش گیگابایت رم برای آن به جای چهار گیگابایت رم که در برخی از شایعات اولیه پیرامون شیائومی می ۶ به آن اشاره شده بود؛ اشاره کرد. تغییر یا پیشرفت سومی که شیائومی می ۶ با خود به همراه دارد، هنوز مشخص نشده است.

دیگر شایعات منتشر شده پیرامون گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی، به عرضه آن با سنسور تشخیص اثرانگشت فراصوت و هم‌چنین، عرضه شیائومی می ۶ با بدنه‌ای ضدآب و ضد گرد و غبار اشاره دارد. بنابر شایعات، شیائومی می ۶ از گواهی IP68 استفاده می‌کند و هم‌چنین، فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری earphone خواهد بود. درگاه یواس‌بی Type-C نیز برای آن در نظر گرفته شده است که این درگاه در لبه پایین دستگاه قرار خواهد داشت. هم‌چنین، سنسور اثرانگشت از آنجایی‌که در زیر یک لایه شیشه قرار دارد، امکان فشار دکمه Home وجود ندارد و با لمس این سنسور، یک لرزش خفیف را احساس خواهید کرد که تا حدودی، حس لمس دکمه‌های فیزیکی را شبیه‌سازی می‌کند.

کاربران برای پخش موسیقی با توجه به حذف جک هدفون، باید از هدفون‌هایی با اتصال یواس‌بی Type-C استفاده نمایند یا با پرداخت هزینه بیشتر، یک هدفون بی‌سیم خریداری نمایند. هم‌چنین ممکن است شرکت شیائومی به همراه گوشی پرچم‎دار جدید خود، یک هدفون بی‌سیم را نیز به صورت جداگانه با قیمت بسیار مناسبی ارائه دهد که می‌تواند نظر مساعد کاربران را به خود جلب نماید. برطبق شایعات منتشر شده پیرامون شیائومی می ۶، این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام عرضه خواهد شد و شرکت شیائومی، حداقل قیمت ۳۵۰ دلار را برای آن در نظر می‌گیرد. نسخه رده‌بالای شیائومی می ۶ پلاس نیز با قیمتی نزدیک به ۵۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

لازم به‌ذکر است که شیائومی می ۶ و می ۶ پلاس، از یک نمایشگر ۵٫۱ اینچی و ۵٫۷ اینچی با رزولوشن Full HD استفاده می‌کند و در صورتی‌که دوربین دوگانه به می ۶ پلاس محدود نشود، تفاوت قابل‌توجه دیگری بین این دو گوشی وجود ندارد. البته، ممکن است شیائومی، نسخه رده‌بالایی را از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود ارائه دهد که از بدنه سرامیکی استفاده می‌کند؛ هرچند، این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

منبع: Xiaomitoday

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *