رندرهای جدید گوشی ماژولار موتو Z2 Force موتورولا و قابلیت‌های احتمالی این محصول

رندرهای جدید گوشی ماژولار موتو Z2 Force موتورولا و قابلیت‌های احتمالی این محصول
  • 1396/1/31
  • مقدم
  • 0

شرکت موتورولا به‌زودی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود از سری موتو Z رونمایی خواهد کرد و همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، موتو Z2 با طراحی ماژولار به بازار عرضه می‌شود. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از موتو Z2 Force منتشر شده است که طراحی گوشی پرچم‌دار جدید موتورولا را به نمایش می‌گذارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

با بررسی رندرهای منتشر شده از گوشی موتو Z2 Force، این مدل از بسیاری از المان‌های به کار گرفته شده در طراحی نسل قبل خود یعنی موتو Z فورس استفاده کرده است و هم‌چنین، بخشی از قابلیت‌های طراحی گوشی میان‌رده موتو G5 Plus را نیز با خود به همراه دارد. همانند این گوشی میان‌رده، موتو Z2 Force با یک سنسور بیضی‌شکل همراه شده است و مشابه با گوشی موتو G5 Plus، این احتمال وجود دارد که این دکمه از برخی از ژست‌های حرکتی برای جابه‌جایی ساده‌تر در میان برنامه‌ها و دسترسی سریع‌تر به قسمت‌های مختلف گوشی، پشتیبانی نماید.

موتو Z2 Force

در پشت گوشی موتو Z2 Force، برآمدگی دوربین جلب‌توجه می‌کند و هم‌چنین، پین‌هایی وجود دارد که اتصال ماژول‌های “موتو ماد” را به گوشی پرچم‌دار جدید موتورولا امکان‌پذیر خواهد نمود. در حال‌حاضر، گوشی موتو Z به عنوان یکی از نازک‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۶ شناخته می‌شود و ضخامت کم آن باعث شده است تا برآمدگی دوربین در مقایسه با سطح بدنه پشتی، به‌طور قابل‌توجهی نامناسب جلوه نماید. با این‌حال، زمانی‌که از موتو مادها استفاده می‌کنید و از آنجایی‌که موتو Z به عنوان یک گوشی پرچم‌دار ماژولار ارائه شده است و برای دسترسی به ویژگی‌های بیشتر و محدودیت‌های کم‌تر، باید از این ماژول‌ها استفاده نمایید؛ برآمدگی دوربین دیگر آزاردهنده نخواهد بود و دوربین در یک سطح با ماژول‌ها قرار می‌گیرد.

موتو Z2 Force

درگاه یواس‌بی Type-C از جمله موارد دیگری است که در رندرهای منتشر شده از گوشی پرچم‌دار موتو Z2 Force در لبه پایین دستگاه جلب‌توجه می‌کند. هم‌چنین، به‌نظر می‌رسد که شرکت موتورولا در نهایت تصمیم گرفته است تا گوشی پرچم‌دار جدید خود را با جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا ارائه دهد؛ همان‌طور که می‌دانید، جک هدفون در گوشی‌های پرچم‌دار موتو Z موتورولا وجود نداشت و شرکت سازنده به کاربران توصیه می‌کند تا از یک هدفون با اتصال یو‌اس‌بی Type-C استفاده نمایند یا هدفون‌های بی‌سیم را برای گوش‌دادن به موسیقی مدنظر قرار دهند.

موتو Z2 Force

در کنار این موضوع، دوربین دوگانه در گوشی موتو Z2 Force جلب‌توجه می‌کند و شرکت موتورولا تصمیم گرفته است تا گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را به تبعیت از محصولات سازندگان دیگر از جمله گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰، ال‌جی جی ۶ و احتمالاً اچ‌تی‌سی U با دوربین دوگانه ارائه دهد.

نوارهای پلاستیکی آنتن در بدنه پشتی، دور تا دور بدنه فلزی را به خود اختصاص داده است و در لبه بالای دستگاه نیز، حتی این نوارهای پلاستیکی آنتن جلب‌توجه می‌کند. اسلات کارت‌حافظه و سیم‌کارت در لبه‌ی بالای دستگاه قرار دهد و با اینکه یک کلید تنظیم صدای یکپارچه مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد، شرکت موتورولا تصمیم گرفته است تا از دو کلید فیزیکی مختلف برای افزایش و کاهش حجم صدای خروجی از گوشی موتو Z2 استفاده نماید.

موتو Z2 Force

گوشی پرچم‌دار جدید موتورولا یعنی موتو Z2 به احتمال زیاد به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز خواهد بود؛ این چیپ‌ست از پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. هم‌چنین، انتظار داریم که شرکت سازنده، گوشی پرچم‌دار جدید خود را حداقل به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز نماید و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی از جمله دیگر قابلیت‌هایی است که برای این گوشی پرچم‌دار انتظار داریم. مشابه با گذشته، موتو Z2 از طراحی بدون حاشیه استفاده نخواهد کرد و این امکان وجود دارد که به نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD مشابه با نسل قبلی خود مجهز شده باشد.

منبع: AndroidHeadlines

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *