آموزش تغییر پوشه دانلود در نرم افزار ADM

آموزش تغییر پوشه دانلود در نرم افزار ADM
  • 1396/2/11
  • زهرا معبودی
  • 0

نرم افزار مدیریت دانلود از دیر باز به همراه دستگاه های هوشمند بوده اند اما اگر به دنبال یک برنامه مدیریت دانلود اندرویدی کامل هستید توصیه گویا آی تی به شما این است که ADM را امتحان کنید. برنامه ADM هم اکنون روی گوشی میلیون ها نفر در سراسر دنیا نصب است و فرآیند دانلود را با آن مدیریت می کنند.

ADM دارای امکانات خاصی است که شما می توانید ارتباط خوب تری با این برنامه داشته باشید. از جمله این امکانات زمان بندی دانلود، تغییر پوشه دانلود و نظیر آن است.

change-the-default-folder-in-adm

در بسیاری از اوقات وقتی که کاربران در حال دانلود هستند، نمی توانند محتویات دانلودی را به راحتی پیدا کنند. ADM به شما این امکان را می دهند که به راحتی پوشه دانلودی را به طور دستی و کاملا مشخص به آن چه و آن جا که دوست دارید تغییر دهید تا پس از دانلود بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. با ما باشید تا روش تغییر پوشه ها را به شما یاد دهیم.

بدین منظور ابتدا نرم افزار اندرویدی ADM را نصب کنید و بعد از ان وارد آن شوید. نمایی مشابه تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که طی آن سه خط موازی در سمت چپ و بالا مشاهده خواهید کرد. روی آن را لمس کنید تا وارد بخش های تنظیمات گوشی شوید:

ADM

در این جا کادری باز می شود که باید settings را انتخاب کنید:

ADM

همانطور که مشاهده می کنید این گزینه در انتهای صفحه از نمایشگر قابل مشاهده است که ما دور آن را کادر قرمز کشیده ایم. با ضربه بر این گزینه وارد بخش های تنظیمات می شوید که صفحه ای مشابه زیر خواهد بود:

ADM

در این قسمت مطابق آن چه با فلش نشان داده ایم باید به دنبال گزینه دانلود باشید. در این زیر منو شما می توانید آن چه که مربوط به فرآیند دانلود است را تنظیم کنید:

ADM

وقتی که در این قسمت روی دانلود کلیک کردید، می توانید امکانات زیر منوی دانلود را مشاهده کنید. در میان گزینه ها folder for file را پیدا کنید. در این قسمت مطابق آنچه در تصویر دیده می شود شما باید بتوانید فولدر یا پوشه مورد نظرتان را مشخص کنید و آدرس دهی کنید:

ADM

مثلا در این مورد قصد داریم در کارت حافظه محتوای دانلودی را ذخیره کنیم. شما نیز می توانید این کا را انجام دهید. بعد از انتخاب، ok را بزنید تا لیست زیر فولدرهای کارت حافظه به شما نمایش داده شود:

ADM

آن فولدری که مد نظر دارید را انتخاب کنید و بعد روی آن ضربه زده و ok که فعال شد، ان را لمس کرده تا فولدر به آن چه که شما تمایل داشته اید و تنظیم کرده اید، ست شود.

بعد از این شما می توانید سرعت دانلود تان را هم تغییر داده و با استفاده از نوار کشویی  لمسی، میزان سرعت دانلود را افزایش دهید:

ADM

ADM

بدین ترتیب وقتی حجم بالاتری برای محل ذخیره سازی در نظر می گیرید می توانید با استفاده از این امکان سرعت دانلود را هم افزایش دهید. البته اگر ارائه دهنده isp شما به گونه ای است و سرویس اشتراکی تان به گونه ای است که می دانید امکان دانلود پر سرعت وجود دارد، این کار را انجام دهید در غیر اینصورت فایده ای نخواهد داشت.

در این باره دیدگاه ها و تجربیان خود را با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید. توصیه ای که داریم این است که اگر دانلود منجر موفق تر از ADM می شناسید آن را با ما در میان بگذارید تا در مورد آن اطلاع رسانی کنیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *