چگونه فیلم های یوتیوب را در پلتفرم های مختلف به رایگان دانلود کنیم؟

چگونه فیلم های یوتیوب را در پلتفرم های مختلف به رایگان دانلود کنیم؟
  • 1396/2/11
  • زهرا معبودی
  • 0

یوتیوب شبکه ای مملو از فیلم است که اگر بخواهید بی وقفه به تماشای این فیلم ها بپردازید باید چندین بار متولد شوید و عمری طولانی داشته باشید! به هر حال شما نیازی نیست تمام این فیلم ها را ببینید، بلکه کافی است بتوانید فیلم مورد علاقه تان را از یوتیوب دانلود کنید و بعد هر وقت که می خواهید آن را مشاهده کنید. دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم به راحتی امکان پذیر نیست، یعنی در واقع این امکان وجود ندارد، بلکه شما می بایست در پلتفرم های مختلف اندرویدی، و IOS و ویندوز و مک از ترفند های مناسب استفاده کنید. در این مقاله گویا آی تی به بیان راه حل های مورد نظر در این باره می پردازد.

آموزش دانلود فیلم یوتیوب در اندروید

بهترین ابزاری که می توانیم برای اندروید به شما پیشنهاد کنیم اپلیکیشن TubeMate است که بسیار ساده است و به شما کمک می کند که این فیلم ها را دانلود کنید. دقت کنید که TubeMate در گوگل پلی وجود ندارد چرا که یوتیوب چنان که باید تمایلی به دانلود فیلم هایش ندارد! به هر حال می توانید از وب سایت رسمی اش این اپلیکیشن را دانلود و سپس نصب کنید. دقت کنید که در چنین حالتی پیش از دانلود و نصب باید، امکان دانلود و نصب از منابع نا مشخص در بخش اپلیکیشن ها را فعال کنید. بعد اقدام به دانلود و نصب کنید و از دانلود فیلم های یوتیوب توسط TubeMate لذت ببرید.

برای دانلود این اپلیکلیشن از سایت مورد نظر اینجا را کلیک کنید

دانلود فیلم از یوتیوب

زمانی که این اپلیکیشن را دانلود و نصب کردید، در پاره ای موارد از شما یک درخواست تحت یک دیالوگ باکس ارائه خواهد داد که شما کافی است OK را بزنید و به سراغ اپ بروید. دقت کنید که شما به محض باز کردن این نرم افزار با صحنه ای روبرو می شوید که فکر می کنید وارد سایت یوتیوب شده اید اما حقیقت امر این است که رابط کاربری این اپلیکیشن نظیر یوتیوب ساخته شده که فقط یک فریم اضافی دارد. شما می توانید در این اپ به دنبال فیلم مورد نظر خود باشید یا اینکه یو ار ال فیلم را از قبل کپی کنید و بعد در برنامه و در مرورگر برنامه آن را اجرا کنید. بدین ترتیب می توانید به سادگی فیلم مورد نظر خود را مشاهده کنید. وقتی که تصمیم به مشاهده می گیرید، و فیلم را پلی می کنید یک دکمه سبز رنگ در صفحه پدیدار می شود که عبارت دانلود بر روی ان نوشته شده است. این بدین معنی است که فیلمی که آماده پخش است هم اکنون می تواند توسط این نرم افزار دانلود شود آیا موافق هستید؟ اگر موافق باشید روی آن ضربه زده تا فرآیند دانلود صورت گیرد.  بعد از کلیک و یا ضربه زدن بر این دکمه، نوار پردازشگر نمایان می شود و عبارت parsing video information نیز به چشم می خورد. این بدین معنی است که برای دانلود این نرم افزار به شما یاد اوری می شود که به چه منابع و چیزها و امکاناتی نیاز دارید. به طور کلی اطلاعاتی خاص در این بخش در مورد دانلود مورد نظر به شما نمایش داده می شود.

در ادامه اپلیکیشن از شما در مورد کیفیت دانلود فیلم مورد نظر می پرسد! اگر نگران حجم ترافیک اینترنت تان نیستید و نت شما از سرعت کافی برخوردار است و از طرفی دستگاهی که با آن دانلود می کنید قابلیت نمایش فیلم های باکیفیت را دارد می توانید یک نسخه پر کیفیت را دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود فیلم از یوتیوب

دانلود فیلم های یوتیوب برای پلتفرم  Ios یا مک

فرض می کنیم که شما از وفاداران به پلتفرم های اپل هستید! اینکه شما از کدام دیوایس ها استفاده می کنید، نقش مهمی در روش دانلود فیلم ها دارد. از این رو توصیه های ما را مورد نظر و توجه قرار دهید. اگر از ios بر روی آیفون، آی پاد و آی پد استفاده می کنید باید از ابزار و شیوه ای متفاوت از شیوه مرسوم و پیشنهادی برای پلتفرم های مک،  OS X یا MacOS   استفاده کنید.

کاربرانی که از پلتفرم ios استفاده می کنند باید از یک نرم افزار ساده و کوچک با نام Documents5. استفاده کنند. این برنامه در واقع یک ابزار مدیریت فایل یا فایل منجر است اما امکان دانلود را هم برایتان فراهم آورده است. هر چند پروسه دانلود با این اپ به سادگی ابزار اندرویدی ها نیست اما خب هنوز هم قابل تحمل تر از مشاهده مدام و پی در پی آنلاین فیلم های یوتیوب است!

برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدای امر، باید فیلم مورد نظر را در مرورگر اپل که سافاری است پخش کنید و از آن جا در گزینه های تنظیمات به دنبال امکان کپی کردن آدرس فیلم باشید. بدین منظور Copy Link را پیدا کرده و روی ان ضربه بزنید تا آدرس لینک کپی شود.

دانلود فیلم از یوتیوب

بعد از این کافی است از مرورگر خارج شوید و وارد برنامه Documents5 شوید. در این اپلیکیشن به دنبال آیکونی باشید که شکل و شمایل مرورگر وب را داراست. برنامه به شما پیشنهاد هایی می دهد و شما باید یو ار ال را در باکس بزرگ آن paste کنید و بعد از آن کیفیت دانلودی خود را مشخص کنید و ادامه پروسه را به خود نرم افزار مدیریت فایل بسپارید. بعد از این که فایل دانلود شد می توانید آن را در فولدر دانلود در این منجر فایل مشاهده کرده و به راحتی فیلم مورد نظر را بارها بدون نیاز به سایت یوتیوب ببینید.

کاربرانی که از پلتفرم های مک و نظیر آن ( غیر ویندوزی ) استفاده می کنند هم می توانند نرم افزار فوق العاده MacX YouTube Downloader را دانلود کنند و از آن برای دانلود فیلم های یوتیوب استفاده کنند. دقت کنید که این برنامه برای کاربران ویندوزی نیز یک نسخه ویژه ساخته است. شما می توانید نسخه ویندوزی این نرم افزار را هم از اینجا دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب برای سیستم های ویندوزی

کاربران ویندوزی شمار زیادی اپلیکیشن در اختیار دارند که می توانند آن ها را نصب کنند و از این طریق فیلم های یوتیوب را دانلود کنند. از جمله این اپلیکیشن های کاربردی، می توان به برنامه هایی اشاره کرد که نام هایشان شبیه به Super Best Windows YouTube Downloader است! البته برنامه ها عموما برخی بد افزارها و فایل های ناخواسته را هم دانلود می کنند اما اگر شما به دنبال یک نرم افزار ساده هستید که بتوانید با هدف دانلود فیلم های دلخواه از یوتیوب از آن استفاده کنید توصیه گویا آی تی به شما این است که این لیست را مشاهده کنید.

بهترین ابزارهای دانلود رایگان فیلم های یوتیوب در Windows

اما به طور پیشنهاد ویژه  ClipConverter.cc یکی از بهترین سایت ها و ابزارهایی است که ارائه دهنده اپلیکیشن خاص دانلود فیلم های یوتیوب است.

دانلود فیلم از یوتیوب

بدین صورت می توانید وارد سایت شده و برنامه مورد نظر را از آن جا دانلود کنید یا اینکه به لیست ویژه ای که پیش از این ارائه دادیم مراجعه کنید. بدین ترتیب می توانید در ویندوز هم فیلم های یوتیوب را دانلود کنید و در محل ذخیره شده توسط برنامه یا مسیر دلخواه تان مراجعه کنید و فیلم ها را در اختیار بگیرید.

دقت کنید که کیفیت فیلم های دانلودی بر اساس المانی نظیر p مشخص می شود. زمانی که می خواهید فیلم ها را دانلود کنید کیفیت های مختلفی نظیر  MP4, 3GP, AVI and MOV یا ۳۶۰p, 480p, 720p and 1080p در اختیار شما قرار می گیرد که هر چه کیفیت نمایشگر تبلت شما یا گوشی تان بیشتر باشد، می توانید از p های بیشتری استفاده کنید. به هر حال هرچقدر که کیفیت بالاتر باشد حجم فیلم نیز بیشتر خواهد بود و دیر تر دانلود خواهد شد و حجم بیشتری از ترافیک نت شما را خواهد ربود.

این ابزارها که توسط گویا آی تی معرفی شد یکی از مهم ترین ابزار ها و بهترین پیشنهاداتی است که بسیاری از کاربران اندروید، ios، مک و ایکس و ویندوز از آن استفاده کرده و رضایت داشته اند. شما برای اینکه فیلم های این شبکه را دانلود کنید، چه کارهایی تا کنون انجام داده اید؟ آیا شیوه ای یا تجربه ای خاص بدون نیاز به اپلیکیشن می شناسید که بتواند در این باره دیگر کاربران گویا آی تی را هم راهنمایی کند؟ دیدگاه خود را با ما در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *