چگونه با FaceApp در یک لحظه ۵۰ سال پیرتر یا جوان تر شویم؟

چگونه با FaceApp در یک لحظه ۵۰ سال پیرتر یا جوان تر شویم؟
  • 1396/2/11
  • زهرا معبودی
  • 0

FaceApp نرم افزاری است که این روزها در رسانه های اجتماعی در مورد آن زیاد صحبت شده است. این برنامه یکی از جذاب ترین برنامه هایی است که از طریق آن می توانید تجربه ظاهری تان را در شرایط مختلف جدید کنید. برای مثال شما با استفاده از FaceApp می توانید تصاویر خودتان و دوستان و خانواده را به سال ها قبل یا سال ها بعد انتقال دهید و پیری خود را مشاهده کنید. جالب این جاست که می توانید با این اپلیکیشن تغییر جنسیت دهید و حالت چهره خود را در صورتی که دختر یا پسر باشید مشاهده کنید.

تمام این کارها در FaceApp تنها با یک کلیک صورت می گیرد، و نیازی به ویرایش های زمان بر نیست. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید تصاویر جدیدی برای شبکه های اجتماعی تان بسازید که حسابی حاشیه ساز خواهند شد و شمار لایک و فالوور تان را بالا خواهد برد.

از همه مهم تر اینکه این نرم افزار در حال حاضر رایگان است اما برخی ویژگی های پیشرفته آن قفل شده است. به هر حال شما می توانید همین حالا این اپلیکیشن را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

FaceApp

چگونه FaceApp را دانلود کنیم؟

خوشبختانه هم اکنون FaceApp برای هر دو پلتفرم اندروید و IOS در دسترس خواهد بود. بدین صورت شما می توانید هم اکنون به طور مستقیم نسخه های این  اپلیکیشن را دانلود کنید. ( لینک دانلود انتهای همین مطلب است )

اگر در کشور شما، امکان دانلود از گوگل پلی وجود ندارد به راحتی می توانید با ترفند های دانلود از گوگل پلی، این مشکل را حل کنید و اپلیکیشن و فایل APK آن را دانلود کنید.

چگونه از FaceApp استفاده کنیم؟

رابط کاربری این نرم افزار فوق العاده ساده است. شما می توانید به دو طریق از تصاویر در این نرم افزار استفاده کنید. FaceApp به شما اجازه می دهد که در لحظه سلفی بگیرید و آن را ویرایش کنید و هم به شما اجازه می دهد تا تصاویر موجود در گوشی خود را برای ویرایش و تغییر فراخوانی کنید.

در صفحه ابتدایی شما می توانید حالت ویرایشی مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از آن کاری کنید که FaceApp شما را به حالتی که می خواهید ببرد.

FaceApp

در وهله اول فیلتر ها برای تصویر شما خاموش است اما در ادامه می توانید از میان فیلترهای Smile, Smile 2, Spark,  Old, Young, Female و  Male یکی را انتخاب کنید.

احتمالا شما هم برای اولین بار، به سراغ گزینه پیر کردن یا OLD می روید. این گزینه با ایجاد چین و چروک هایی طبق الگوریتم هایی که به اپ داده شده، چهره شما را از جوانی و نوجوانی به حالت پیری تبدیل می کند که این بسیار جذاب است. در انتها می توانید به سادگی تصویر مورد نظر خود را ویرایش کرده و از آن حتی GIF بسازید و در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

بدین ترتیب می توانید یک تجربه جدید از ویرایش و افکت گذاری روی تصاویر خود داشته باشید.

زمانی که تصویر شما آماده شد، در زیر هر تصویر، آیکون شبکه های اجتماعی به چشم می خورد. پر شور ترین شبکه ها، فیس بوک، اینستاگرام و توییتر هستند که می توانید تصویر خود را مستقیما روی آن ها آپلود کنید از طرفی هم می توانید تصویر را به شبکه هایی مثل واتس اپ و نظیر آن هم ارسال کنید. اما اگر تصویر را در گوشی خود ذخیره کنید می توانید آن را از طریق اپلیکیشن های ارتباط گروهی تان، به اشتراک بگذارید.

FaceApp

قیمت این اپلیکیشن چقدر است؟

با توجه به اینکه این اپلیکیشن در نسخه های مختلفی ارائه می شود، قیمت نسخه کامل و پولی آن حدود ۴ دلار می باشد. برای خرید نسخه کامل آن به آیکون تنظیمات اپلیکیشن بروید و گزینه BUY را انتخاب کنید و خرید خود را نهایی کنید و از امکانات جذاب این اپلیکیشن استفاده کنید

با توجه به اینکه FaceApp تجربه ای جدید از ویرایش تصویر را در اختیارتان قرار می دهد، و در حال حاضر در حال شهرت بین المللی در سراسر دنیا است آیا شما حاضر هستید که برای استفاده از آن ۴ دلار هزینه کنید؟ آیا اپلیکیشن رایگانی می شناسید که جایگزین FaceApp باشد؟ دیدگاه ها و تجربیات خود را با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دانلود FaceApp از  Apple App Store برای کاربران IOS ای 

دانلود FaceApp از Google Play Store برای کاربران اندرویدی

از این اپلیکیشن لذت ببرید..

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *