تصویر واقعی جدید، دوربین دوگانه وان‌پلاس ۵ را تایید می‌کند

تصویر واقعی جدید، دوربین دوگانه وان‌پلاس ۵ را تایید می‌کند
  • 1396/2/31
  • مقدم
  • 0

شرکت وان‌پلاس در حال توسعه یک گوشی جدید است و آن‌طور که در شایعات گذشته اشاره شده، پرچم‌دار جدید این سازنده چینی که OnePlus 5 نامیده می‎شود؛ به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. طرح‌های مفهومی و رندرهای منتشر شده از این دستگاه، نشان می‌دهد که پرچم‌دار جدید وان‌پلاس به یک دوربین دوگانه با چینش عمودی مجهز خواهد بود. به‌تازگی، تصویر جدیدی از یک نمونه اولیه OnePlus 5 به‎دست آمده است که عرضه این گوشی را با دوربین دوگانه تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

تصویر تازه منتشر شده، یک نمونه اولیه از OnePlus 5 را نشان می‌دهد که دوربین دوگانه با چینش عمودی در بدنه پشتی آن جای گرفته است؛ هم‌چنین، فلاش LED دوگانه نیز در زیر دوربین دوتایی اصلی جلب‌توجه می‎کند. لازم به‌ذکر است که تصویر منتشر شده، طراحی OnePlus 3T و OnePlus 3 را برای‌مان تداعی می‌کند؛ با این تفاوت که شرکت سازنده به جای یک دوربین، از دو شاتر استفاده کرده است تا OnePlus 5 در زمینه عکاسی رقبای خود را به چالش بکشد. هم‌چنین، به‌نظر می‌رسد که جنس بدنه این گوشی از فلز است و به همین جهت، امسال نباید منتظر عرضه یک پرچم‌دار از سوی OnePlus با بدنه شیشه‌ای باشید!

براساس اطلاعات فاش‎شده توسط منبع انتشار این تصویر، OnePlus 5 در مقایسه با نسل گذشته خود قیمت بالاتری خواهد داشت؛ با اینکه قیمت این مدل برای عرضه به بازار فاش نشده است، اما ادعا می‎شود که تفاوت قیمت میان OnePlus 5 با OP 3 و OP 3T قابل‌توجه خواهد بود.

وان‌پلاس 5

به احتمال زیاد، گوشی پرچم‎دار جدید وان‌پلاس تا نزدیک به ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد؛ شرکت سازنده، هم‌اکنون بر روی رقابت با بزرگان این صنعت متمرکز شده است و به منظور افزایش رقابت‌پذیری آن، گوشی پرچم‌دار جدید خود را با مشخصات سخت‎افزاری رده‌بالا ارائه می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه تولید OnePlus 5 افزایش پیدا نماید و مشخصات سخت‌افزاری احتمالی این گوشی از جمله چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی و دوربین دوگانه، از جمله دلایلی است که برای افزایش قیمت این محصول از آن‌ها نام‌ برده می‌شود.

اگر شایعات پیشین صحت داشته باشد، OnePlus 5 به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی AMOLED مجهز خواهد بود؛ هرچند، رزولوشن نمایشگر در حال‌حاضر در حد گمانه‌زنی باقی مانده است. ظاهراً این شرکت در ابتدا تصمیم داشته با گوشی پرچم‎دار جدید خود را با یک صفحه‌نمایش Quad HD روانه بازار نماید اما در نهایت به دلیل افزایش هزینه تولید OnePlus 5 و کاهش فشار وارد بر پردازنده، شرکت سازنده از انجام این کار صرف‌نظر می‌کند. به همین جهت، OnePlus 5 رویه گوشی‌های پرچم‌دار دیگر از جمله شیائومی Mi 6 و هوآوی P10 را ادامه خواهد داد و به نمایشگری Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز می‎شود.

در رابطه با حافظه رم درنظر گرفته شده برای این گوشی نیز، شایعات متفاوتی وجود دارد؛ برخی ادعا می‌کنند که وان‌پلاس ۵ با شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد و برخی دیگر نیز معتقد هستند که گوشی پرچم‎دار جدید وان‌پلاس نسبت به نسل قبل، متمایز خواهد بود و از هشت گیگابایت رم استفاده می‌کند. باید اشاره کرد که مدل مجهز به شش گیگابایت رم به احتمال زیاد، به عنوان نسخه جهانی گوشی OnePlus 5 در دسترس قرار خواهد گرفت و عرضه مدل مجهز به هشت گیگابایت رم به بازارهای آسیایی محدود می‌شود.

سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ و یک باتری با ظرفیت بیشتر از ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، از جمله سایر انتظاراتی است که از گوشی پرچم‎دار OnePlus 5 داریم. لازم به‎ذکر است که شرکت وان‌پلاس به احتمال زیاد از پرچم‎دار جدید خود در تابستان و در ماه آینده، رونمایی خواهد کرد. البته هنوز جزئیات زیادی وجود دارد که تا پیش از عرضه گوشی OnePlus 5 باید از آن‌ها مطلع شویم؛ از جمله این موارد، قابلیت‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری منحصر به فردی است که شرکت وان‎پلاس برای پرچم‎دار جدید خود در نظر دارد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *