اطلاعات جدید از مشخصات نیسان قشقایی فیس لیفت

اطلاعات جدید از مشخصات نیسان قشقایی فیس لیفت
  • 1396/3/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

این روزها اروپا منتظر یک شاسی بلند از نوع نیسان قشقایی است. کمپانی ژاپنی نیسان قشقایی اخیراً جزئیات شاسی بلند خود (نیسان قشقایی) را منتشر کرده است.

گویا آی تی – این روزها اروپا منتظر یک شاسی بلند از نوع نیسان قشقایی است. کمپانی ژاپنی نیسان قشقایی اخیراً جزئیات شاسی بلند خود (نیسان قشقایی) را منتشر کرده است.

نیسان در نسخه فیس لیفت بر روی ۴ چیز متمرکز بوده است:.
این خودرو جدید نیسان نسخه فیس لیفت بوده و ساخت و طراحی آن به ۴ مورد زیر توجه ویژه شده است؛
• طراحی خارجی
• کیفیت بهتر کابین
• سواری
• اضافه شدن تجهیزات نیمه خودران جدید
نیسان قشقایی فیس لیفت 2017
با ترمیم کامل و جدید تکنا پلاس برای این مدل فیس لیفت، تلاش کرده تا شخصیتی لوکس تر به نیسان قشقایی دهد و انتظار می رود این خودرو با وجود این تغییرات بتواند با رقبای پر فروش تر و لوکس تر خود رقابت کند.
نیسان با ارتقای جزئیات بیشتر سعی در جذب نظر مشتری های خود کرده است، این تغییرات شامل صندلی ‌های چرمی ناپای نرم، سیستم صوتی مرغوب Bose به همراه ۸ بلندگو، پوشش آینه ‌های جانبی نقره‌ ای و ریل ‌های سقف می باشد.
در مدل های جدید نیسان قشقایی سعی شده است تا تمامی کابین از مواد با کیفیت تر تولید شود. اجزای جدیدی برای افزایش رضایت مشتری ها به کابین افزوده شده است از آن جمله می‌توان به غربیلک فرمان جدید D شکل، ورودی ‌های هوا و دستگیره ‌های درب ساخته شده از مواد مرغوب تر و دوخت جدید برای استراحت گاه دست کنسول مرکزی اشاره کرد.

صندلی های جلویی طرحی جدید دارد و حمایت بیشتر از راننده و همراهش دارد این در حالی است که کاهش پهنای پشتی ها باعث افزایش فضا زانو عقب شده است. دیگر تجهیزات عبارت ‌اند از شیشه ‌های برقی با پاور برای هر ۴ درب و اینترفیس جدید برای سیستم اطلاعات سرگرمی.
سپر نیسان قشقایی جدید از جمله قسمت هایی است که به طور کلی دچار تغییر شده است و به طور کامل بازنگری شده است بخش جلویی تغییرات دیگری نیز داشته است از جمله جلو پنجره V موشن و چراغ ‌های جلوی جدید با لامپ ‌های روشن در روز LED می ‌باشد. جالب است که حتی سپر عقب نیز باز طراحی شده و به همراه چراغ‌های LED به چشم می ‌خورند.
نیسان قشقایی فیس لیفت 2017
خریداران حق انتخاب از بین رینگ‌های ۱۷ تا ۱۹ اینچی را دارند و به خود آن ها واگذار شده است و در این نسخه جدید دو رنگ جدید آبی و برنز را به لیست آپشن های نیسان قشقایی اضافه شده است.
از بخش های اساسی که دچار تحول شده است شاسی خودرو است که سعی شده از طریق نرم تر کردن دامپر ها و فنرها اصلاح شود. نیسان همچنین با افزایش سختی میله‌ی ضد لغزش توانسته توازن عملکرد هندلینگ را به دست آورد .
این شرکت ژاپنی از مواد ایزوله کننده صدای بیشتری برای جلوگیری ورود صدا به داخل، به کابین و درب ‌ها اضافه کرده و این شرکت از روش های دیگر نیز استفاده برده است تا صدای کمتری داخل کابین بپیچد به طور مثال شیشه ‌های عقب برای کاهش لرزش و صدا ضخیم‌تر شده اند.

امروزه اکثر ماشین های لوکس از سیستم های خودران و نیمه خودارن برای اثبات برتری خود به رقبا برخوردارند. نیسان قشقایی جدید مجهز به سیستم پروپایلوت نیمه خودران است که قادر است فرمان، شتاب گیری و ترمز خودرو را در تک لاین بزرگراه ‌ها و در زمان ترافیک سنگین یا حرکت با سرعت بالا کنترل کند. این سیستم با سه تکنولوژی دستیار راننده، حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل هوشمند و پایلوت ترافیک ترکیب شده است. این سیستم را از طریق یک دکمه که روی فرمان تعبیه شده است می‌توان آن را فعال کرد.
طبق اخبار منتشر شده از شرکت نیسان تاریخ عرضه این خودرو از ماه جولای در اروپا شروع خواهد شد و قیمت آن نیز در هفته ‌های آینده اعلام خواهد شد. اما در مورد بازار ایران، خرید محصولات شرکت نیسان در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا معمولا اطلاعات مناسبی از بازار ارائه می نماید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *