آموزش حذف App یا سرویس از اکانت فیس بوک

آموزش حذف App یا سرویس از اکانت فیس بوک
  • 1396/6/12
  • زهرا معبودی
  • 1

فیس بوک این روزها به تنهایی به عنوان یک اکانت برای حضور در شبکه های اجتماعی به شمار نمی آید. شما می توانید امروزه از این شبکه مثل گوگل استفاده کرده و از سرویس هایی که توسعه دهندگان در آن ارائه داده اند بهره مند شوید. اما گاهی اوقات نا خواسته یا خواسته اپ هایی را در فیس بوک مورد استفاده قرار می دهیم و بعد از مدتی از کار خود پشیمان می شویم. در چنین حالتی بهتر این است که این سرویس و اپلیکیشن ها را حذف کنید.

برای انجام این تنظیمات وارد اکانت Facebook شوید و از آن جا به دکمه باز شوی مثلثی شکل در سمت راست نگاه کنید. روی آن کلیک کنید تا لیست منوها باز شود.

Settings

مطابق عکس بالا در این گزینه می بایست Settings را انتخاب کنید. وقتی صفحه تنظیمات را باز کردید در سمت چپ باید Apps ها را مشاهده کنید. برای مدیریت اپ ها روی این گزینه که در عکس زیر آن را مشاهده می کنید کلیک کنید تا لیست اپ هایی که به اکانت تان متصل است را مشاهده کنید:

Apps

اگر میخواهید مجوزهای خاصی را برای یک برنامه لغو کنید، روی دکمه ویرایش یا edit  در کنار آن برنامه کلیک کنید. اگر می خواهید یک برنامه یا سرویس را از حساب فیس بوک خود حذف کنید، روی دکمه close روی آن کلیک کنید.

اگر بخواهید از طریق موبایل های خود، تحت پلتفرم های آی او اس و یا اندروید، این کار را انجام دهید، راهنمای زیر برای شما نوشته شده است.

اپلیکیشن خود را در موبایل تان باز کنید. روی آیکون همبرگر کلیک کنید تا لیست منو ها نمایش داده شود. در انتها شماری از حالت ها برای setting وجود دارد که در عکس زیر مشاهده می کنید:

روی تنظیمات کلیک کنید تا یک لیست از انواع تنظیماتی که مرتبط با این بخش است مشاهده کنید. در این حالت باید روی Account Settings ضربه بزنید. در این مرحله لیست را به پایین بیایید، تا به بخش apps برسید. روی این گزینه کلیک کنید تا صفحه  Apps and Websites ( صفحه سمت راست در عکس زیر ) باز شود:

Logged in with Facebook

در عکس بالا دور کادر Logged in with Facebook خط کشیده ایم یعنی که باید این گزینه را پیدا کنید و روی آن را لمس کنید. در اینجا می توانید لیست کامل برنامه های کاربردی یا همان اپ ها و خدماتی که به حساب فیس بوک شما دسترسی دارند را مشاهده کنید. به سرویس یا برنامه ای که می خواهید حذف کنید، ضربه بزنید. بعد از این  بر روی صفحه نمایش برنامه خود، می توانید اطلاعاتی را که به آن دسترسی دارید را ویرایش کنید. برای حذف آن، به پایین صفحه حرکت کنید و روی دکمه «Remove App» ضربه بزنید.

Remove App

هنگامی که یک برنامه یا سرویس را از حساب فیس بوک خود حذف می کنید، برنامه را از دسترسی به اطلاعات آینده متوقف می کنید. برنامه ها هنوز به حساب ایمیل شما دسترسی دارند و آن را از فیس بوک حذف نخواهند کرد. شاید با خود بگویید که وقتی دیتاهای ما پاک نمی شوند چه لزومی دارد که برنامه را حذف کنیم؟ این دیدگاه اشتباه است چرا که وقتی شما برنامه را حذف کنید، به اطلاعات بعدی شما دسترسی نخواهد داشت.

در این باره دیدگاه ها و تجربیات خود را با ما در گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. من در فیس بوک اکانتی داشتم که به دلایلی شمارش هیچی ازش یادم نمیاد فکرکنم اون شماره هام باشه که حذف شده بوده حالا به بازیم وصل نه میتونم اکانتمم بفروشم نه باعکس خودم بازی کنم راهی هست بازی کالاف بشه در این سرایت حذف کرد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *