معرفی روش ها و اپلیکیشن هایی برای فیلمبرداری اسلوموشن در اندروید

معرفی روش ها و اپلیکیشن هایی برای فیلمبرداری اسلوموشن در اندروید
  • 1396/6/21
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

فیلم های صحنه آهسته یا همان اسلوموشن را ممکن است در این جا و آن جا دیده باشید. همانطور که می دانید، این فیلم ها بسیار آهسته هستند و به واسطه ی آن ها می توان جزئیات بیشتری را مشاهده کرد. در این نوشته قصد داریم اپلیکیشین هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن ها می توانید فیلمبرداری اسلوموشن را در گوشی هوشمند اندروید خود تجربه کنید. با گویا آی تی همراه باشید.

گویا آی تی – فیلم های صحنه آهسته یا همان اسلوموشن را ممکن است در این جا و آن جا دیده باشید. همانطور که می دانید، این فیلم ها بسیار آهسته هستند و به واسطه ی آن ها می توان جزئیات بیشتری را مشاهده کرد. در این نوشته قصد داریم اپلیکیشین هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن ها می توانید فیلمبرداری اسلوموشن را در گوشی هوشمند اندروید خود تجربه کنید. با گویا آی تی همراه باشید.

معرفی روش ها و اپلیکیشن هایی برای فیلمبرداری اسلوموشن در اندروید

۱- اپلکیشن Slow Motion Video FX

با استفاده از اپلیکشین Slow Motion Video FX می توانید به راحتی با استفاده از گوشی هوشمند اندروید خود فیلم های اسلو موشن تهیه کنید. فیلم های ساخته شده با استفاده از این نرم افزار با کیفیت بوده و می توانید در آن ها جزئیات بیشتری را مشاهده کنید. نکته ی مثبت دیگری که در مورد این اپلیکیشن وجود دارد این است که فیلم هایی که پیش تر ضبط کرده اید را نیز می توانید با استفاده از این اپلیکشن به اسلو موشن تبدیل کنید. در واقع، کار اصلی این اپلیکیشن تعیین سرعت فیلم شماست، چه فیلم هایی که با استفاده از خودِ این اپلیکیشن ضبط می کنید و چه فیلم هایی که با استفاده از اپلیکشن های دیگر ضبط کرده اید. افزون بر آن چه گفته شد، ذکر این نکته نیز لازم است که تعیین سرعت فیلم ها توسط این اپلیکشن، شامل تند تر کردن سرعت پخش فیلم نیز می شود. در حقیقت، با استفاده از این اپلیکیشن می توانید سرعت پخش فیلم ها را تا نصف سرعت اصلی کند، و یا تا پنج برابر سرعت اصلی تند کنید.

۲- اپلیکشین Fast & Slow Motion Video Tool

اپلکیشن Fast & Slow Motion Tool نیز یک اپلکیشن کاربردی برای تغییر سرعت پخش فیلم است. این اپلیکشن نیز همچون اپلکیشن قبلی، طرز کار بسیار راحتی دارد. برخی از امکانات این اپلکیشن عبارتند از:
• کاهش سرعت پخش فیلم
• افزایش سرعت پخش فیلم
• امکان ذخیر فیلم ها با فرمت های avi، mp4، flv، wmv و asf
• قابلیت به اشتراک گذاشتن فیلم در شبکه های اجتماعی
این اپلیکشن سرعت بسیار خوب و قابل قبولی دارد و بسیار سریع تر از آن چه که فکر می کنید، فیلم ها را پردازش کرده و تحویل می دهد. نکته ی دیگر در ارتباط با اپلیکشن Fast & Slow Motion Tool این است که هنگام استفاده از آن نیازی به جستجوی فیلم مورد نظر ندارید، زیرا این اپلیکشن به صورت اتوماتیک تمامی فیلم های موجود در گوشی شما را در صفحه نمایش خواهد داد.

۳- استفاده از KM Player

نسخه ی اندروید KM Player که البته تنها یک پخش کننده ی فیلم است نیز می تواند در اسلو موشن کردن فیلم ها نیز کاربرد داشته باشد. با استفاده از این اپلیکشن می توانید هنگام پخش فیلم سرعت پخش را کاهش یا افزایش دهید.

۴- اپلیکشن Video Dieter2

با استفاده از اپلیکشن Video Dieter2 نیز می توانید سرعت پخش فیلم ها را کاهش یا و یا افزایش دهید. علاوه بر این، این اپلیکشن قابلیت کاهش حجم فیلم ها را نیز دارد و با استفاده از آن می توانید علاوه بر کاهش سرعت پخش فیلم، حجم فیلم را نیز کاهش دهید. امکان اشتراک گذاری مستقیم در شبکه های اجتماعی نیز در این اپلیکشن وجود دارد.

۵- اپلیکشن Hudl Teqnique

این اپلیکشن نیز از قابلیت اسلو موشن کردن فیلم ها برخوردار است. علاوه بر این با استفاده از آن می توانید قسمتی از فیلم را زوم کنید. امکان مقایسه ی دو فیلم نیز در این اپلیکشن وجود دارد.

۶- اپلیکشن Video Shop

اپلیکشن Video Shop نیز از جمله اپلیکشن هایی است که با استفاده از آن می توانید به کاهش سرعت پخش فیلم بپردازید. این اپلیکشن نیز طرز استفاده ی راحتی دارد و قادر است تا ۰٫۱ برابر سرعت پخش فیلم ها را کاهش دهد. البته امکان افزایش سرعت پخش فیلم ها تا ۴ برابر نیز در این اپلیکشن وجود دارد. سایر امکانات آن عبارتند از:
• اشتراک گذاری فیلم خروجی در شبکه های اجتماعی
• جلوه های ِویژه
• تغییر اندازه ی فیلم
• ویرایش کیفی فیلم
• و …

۷- SloPro

آخرین اپلیکشنی که قصد معرفی آن را داریم، SloPro نام دارد. این اپلیکشن به شما این امکان را می دهد که در هنگام پخش فیلم ها، سرعت آن ها را تنظیم کنید. SloPro نیز امکان اشتراک گذاری فیلم های خروجی در شبکه های اجتماعی را فراهم کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *