چطور پیام های پاک شده ی تلگرام را بازیابی کنیم؟

چطور پیام های پاک شده ی تلگرام را بازیابی کنیم؟
  • 1396/6/23
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که یک یا چند فایل ارسال شده از طریق تلگرام را حذف نموده اما پس از مدتی به آن فایل نیاز پیدا کرده باشید. متأسفانه بازیابی فایل های حذف شده از تلگرام کار چندان آسانی نیست، اما این سخن به معنی غیرممکن بودن این کار نیست. در این نوشته قصد داریم تا سه راه حل برای بازگرداندن عکس ها و فایل های حذف شده از تلگرام را به شما آموزش دهیم.

گویا آی تی – احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که یک یا چند فایل ارسال شده از طریق تلگرام را حذف نموده اما پس از مدتی به آن فایل نیاز پیدا کرده باشید. متأسفانه بازیابی فایل های حذف شده از تلگرام کار چندان آسانی نیست، اما این سخن به معنی غیرممکن بودن این کار نیست. در این نوشته قصد داریم تا سه راه حل برای بازگرداندن عکس ها و فایل های حذف شده از تلگرام را به شما آموزش دهیم.

روش اول بازیابی عکس ها و فایل های حذف شده از تلگرام

تمامی تصاویر دریافت شده از تلگرام در پوشه ی «تصاویر تلگرام» ذخیره می شوند. حتی اگر شما تصاویر تلگرام را از صفحه ی چت حذف کنید، آن تصاویر در پوشه ی «تصاویر تلگرام» باقی خواهند ماند. بنابراین برای مشاهده ی مجدد تصاویر دریافت شده از تلگرام می توانید به پوشه ی «تلگرام» و زیرپوشه ی «تصاویر تلگرام» مراجعه نمایید.

روش دوم بازیابی عکس ها و فایل های حذف شده از تلگرام

در این روش شما می توانید از نرم افزاهای بازیابی اطلاعات مخصوص سیستم عامل اندروید استفاده کنید. یکی از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات در سیستم عامل اندروید، نرم افزار EaseUS است. این نرم افزار تنها در مورد دستگاه های هوشمند روت شده قابل استفاده است.
برای استفاده از نرم افزار EaseUS مراحل زیر را دنبال نمایید:


ابتدا نسخه ی آزمایشی این نرم افزار را دانلود کنید. نسخه ی آزمایشی این نرم افزار رایگان است. بهتر است یک بار از این نسخه ی آزمایشی برای اسکن فایل های حذف شده ی خود استفاده کنید و پس از آن که مطمئن شدید با استفاده از این نرم افزار موفق به بازیابی فایل های از دست رفته ی خود می شوید، برای بازیابی آن ها کد مجوز بازیابی خریداری نمایید.
در مرحله ی بعد دستگاه دارای سیستم عامل اندروید را به کامپیوتر وصل کنید و نرم افزار EaseUS را راه اندازی نمایید. سپس بر روی گزینه ی استارت یا شروع کلیک کنید تا نرم افزار دستگاه شما را تشخیص دهد.
پس از طی مراحل فوق نرم افزار EaseUS دستگاه شما را برای پیدا کردن فایل های حذف شده اسکن می کند. در این مرحله شما می توانید فایل های مورد نظر خود برای بازیابی را انتخاب نمایید.
پس از انتخاب فایل های مورد نیاز برای بازیابی گزینه ی بازیابی یا recover را انتخاب نمایید.

روش سوم دوم بازیابی عکس ها و فایل های حذف شده از تلگرام

 

در این روش شما می توانید از حافظه پنهان یا cache برای بازیابی عکس های پاک شده ی تلگرام استفاده کنید. برای بازگرداندن تصاویر با استفاده از این روش، مسیر زیر را در تلفن همراه خود دنبال کنید:
پوشه اندروید -> پوشه org.telegram -> پوشه حافظه پنهان

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *