آموزش ارسال تصاویر پانوراما در اینستاگرام

آموزش ارسال تصاویر پانوراما در اینستاگرام
  • 1396/7/10
  • زهرا معبودی
  • 0

از چندی پیش، قابلیت ارسال چند تصویر در آن واحد به اینستاگرام اضافه شده که مردم شروع به سود بردن از آن کرده اند. اگر یک تصویر بزرگ پانوراما را به چند قسمت بدون خط فاصل برش دهید، میتوانید آن را در قالب چند تصویر مجزا به صورت یک پانورامای قابل رد کردن* پست کنید.

تصویر حاصل به این صورت خواهد بود. با رد کردن تصویر به چپ و رست میتوانید کل تصویر  را مشاهده کنید

پانوراما را در اینستاگرام

با اینکه میتوانید پانورامای قابل رد کردن خود را با هر برنامه ویرایش تصویری بسازید، کمی زمان میبرد تا بتوانید این کار را درست انجام دهید. آسان ترین راه استفاده از برنامه ای است که به این کار اختصاص داده شده. چندین برنامه برای این کار وجود دارند که باید بدانید اکثر آنها خوب کار نمیکنند.

بهترین برنامه ای که پیدا کردم InSwipe for Android است. میتوانید تصاویر را به حد اکثر ۱۰ تصویر قسمت کنید بدون اینکه این برنامه به عکس شما پانویس اضافه کند.

در سیستم عامل iOS انتخاب شما سخت تر است. Swipeable حذف پانویسی که برنامه به عکستان اضافه میکند را آسان تر میکند ولی این برنامه به شما امکان کنترل تعداد عکس هایی که میخواهید پانورامای شما قسمت شود را نمیدهد. Unsquaredبه شما امکان تعداد عکس های تقسیم شده را میدهد ولی برای حذف پانویس برنامه باید یک ویدیو ۳۰ ثانیه ای تبلیغاتی را تماشا کنید. اگر برنامه بهتری پیدا کردید لطفا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.

تمام این برنامه ها تقریبا به یک شکل کار میکنند، از این رو نسخه آموزشی را با برنامه  InSwipe برای اندروید قرار میدهیم.

برنامه ای که میخواهید استفاده کنید را دانلود کرده و اجرا کنید. گزینه گالری ( یا *وارد کردن از Camera Roll یا هر گزینه ی دیگری که به شما امکان میدهد تصاویر مورد نظر را به این برنامه اضافه کنید) را انتخاب کنید.

پانوراما را در اینستاگرام

اگر می توانید، تعداد قطعاتی که میخواهید عکستان تقسیم شود را انتخاب کنید. اگر برنامه سعی به اضافه کردن پانویس به عکس شما داشت، در صورد امکان آن را حذف کنید. درSwipable فقط کافیست چند بار بر روی عکس ضربه بزنید.در برنامه Unsquared، بر روی x روی پانویس ضربه بزنید و صبر کنید تا ویدیوی نمایش داده شده تمام شود.

پانوراما را در اینستاگرام

پانوراما را در اینستاگرام

 

 

بر گزینه *ادامه* یا * پایان* ضربه بزنید و صبر کنید تا کار خود را انجام دهد و سپس تصویر خود را ذخیره کنید.

پانوراما را در اینستاگرام

ارسال پانوراما درست مثل ارسال هرنوع دسته تصاویر دیگریست. اینستاگرام را اجرا کنید، پست جدیدی ایجاد کنید،  گزینه آلبوم را زده و تصاویری که میخواهید آپلود کنید را انتخاب کنید. دقت کنید که تصاویر را با ترتیب درست انتخاب کنید تا به صورت پانوراما نمایش داده شود.

 

پانوراما را در اینستاگرام

پانوراما را در اینستاگرام

تصویر را ارسال کنید تا کارتان کامل شود. حال شما تصویر پانورامای قابل رد کردنی دارید که دیگران میتوانند آن را ببینند. نظر شما در رابطه با این آموزش و این قابلیت در اینستاگرام چیست؟ دیدگاه های خود و تجربیات تان را از کار کردن با اینستاگرام با ما در میان بگذارید. اگر از این مطلب لذت بردید و برایتان مفید بود آن را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *