حل مشکل هنگ کردن Galaxy Note 8

حل مشکل هنگ کردن Galaxy Note 8
  • 1396/7/18
  • زهرا معبودی
  • 0

گلکسی نوت ۸ را همه به خاطر سخت افزار بسیار قدرتمند می شناسند و این گوشی یکی از بهترین اسمارتفون های سال ۲۰۱۷ به حاسب می رود. این گوشی می تواند هر نوع اپلیکیشن و یا بازی را بدون هیچ مشکلی و کاملا روان اجرا کند. با این حال، گزارشات متعددی از هنگ کردن و کرش شدن این گوشی، صرف نظر از اپلیکیشنی که این اتفاق بر روی آن افتاده است ارائه شده است.

گویا آی تی: اگر شما هم از این گوشی استفاده می کنید احتمال دارد دیر یا زود شما هم این مشکلات را تجربه کنید، هرچه کش و دیتا بیشتری در گوشی جمع شود، این فایل ها به یک دلیلی خراب شده و دردسر ساز می شوند. بسیار مهم است که نخست گوشی Note 8  تان را به آخرین نسخه نرم افزاری آپدیت کنید اما اگر پس از آن هم مشکل هنگ کردن و کرش کردن اپلیکیشن ها را داشتید، در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد که چگونه این مشکل را رفع کنید.

حل مشکل هنگ کردن Galaxy Note 8

اپلیکیشن های مشکل دار را برای حل مشکل کرش کردن حذف کنید

گوشی های هوشمند سامسونگ و یا در واقع هیچ یک از گوشی ها قادر نیستند عدم ثبات اپلیکیشن های متفرقه را درست کنند از این رو پیش از اینکه اپلیکیشنی را بر روی نوت ۸ خودتان نصب کنید ما پیشنهاد می کنیم که نگاهی به نظرات کاربران در مورد آن اپلیکیشن بیاندازید تا بفهمید که آیا آن اپلیکیشن در گوگل پلی استور باعث مشکلات مشابه ای می شود یا خیر. برخی از این اپلیکیشن ها گاها منجر به کرش کردن نوت ۸ می شوند و وظیفه توسعه دهندگان آن اپلیکیشن است که مشکل را حل کنند. اگر توسعه دهندگان مشکل را برطرف نکردند، پیشنهاد می کنیم که اپلیکیشن را پاک کنید.

نوت ۸ را فکتوری ریست کنید

اگر نمی توانید منشا مشکلات را پیدا کنید بهتر است گوشی را به حالت کارخانه بازگردانی کنید تا مشکلات کرش و هنگ کردن برطرف شوند. از آن جایی که با این کار تمام اطلاعات موجود در گوشی پاک سازی می شوند مهم است که پیش از این کار از گوشی خود بک آپ تهیه کنید. می توانید با مراجعه به این لینک نحوه ریست کردن نوت ۸ را یاد بگیرید.

 

مشکل با حافظه

ممکن است به خاطر اینکه گوشی تان را به دلیل نقص در حافظه چندین رو ریستارت نکرده اید این مشکلات برایتان پیش آمده باشد. می توانید با خاموش کردن و سپس روشن کردن دوباره گوشی این مشکل را برطرف کنید. همچنین می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. از اپلیکیشن های صفحه هوم، بر روی Manage Applications بزنید
  2. بر روی اپلیکیشنی که مداوم کرش می کند بزنید
  3. بر روی Clear Data بزنید تا تمام کش های آن اپلیکیشن پاک شوند

 

مشکل به دلیل کمبود حافظه داخلی است

می بایست با حذف اپلیکیشن ها و فایل های ناخواسته فضای حافظه داخلی را سبک کنید زیرا امکان دارد نداشتن فضای خالی باعث اختلال در عملکرد اپلیکیشن ها شود.

نظر شما در رابطه با این ترفند چیست؟ لطفا تجربیات مشابه خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *