چگونه مشکلات مربوط به بلوتوث را در هواوی P10 و P10 Plus حل کنیم؟

چگونه مشکلات مربوط به بلوتوث را در هواوی P10 و P10 Plus حل کنیم؟
  • 1396/7/18
  • زهرا معبودی
  • 0

پس از عرضه هواوی P10 و P10 پلاس به بازار چندین کاربر که این گوشی ها را خریداری کرده بودند مشکلاتی با بلوتوث این دستگاه را گزارش کردند. مشکلات مربوط به بلوتوث ممکن است بسیار طاقت فرسا باشند. با این حال قرار نیست بیش از این آزرده شوید زیرا این مقاله در حل این مشکل به شما کمک خواهد کرد.

گویا آی تی: تا به حال هیچگونه مطلب حل مشکل بلوتوثی از سوی هواوی منتشر نشده است از این رو حل این مشکل ممکن است خیلی دشوار باشد. علاوه بر این، راه خاصی برای حل این چنین مشکلاتی در مورد بلوتوث در اختیار نیست. اگر شما هم سعی دارید گوشی P10 یا P10 پلاس تان را از طریق بلوتوث به خودرو های شرکت های : جنرال موتورز، ولوو، تویوتا، فورد، بنز، بی ام و، آئودی، مزدا و غیره متصل کنید احتمالا به همین مشکل بر خواهید خورد. در راهنمایی که در اینجا گردآوری شده است چندین راه برای حل این مشکل ارائه شده است.

 Huawei P10 و P10 Plus

برای شروع کار، ابتدا سعی کنید cache اپلیکیشن بلوتوث را پاک کنید. Cache به شما اجازه می دهد اطلاعات یک اپلیکیشن را به صورت موقت ذخیره کنید تا بتوانید بین اپلیکیشن های مختلف سوییچ کنید. همانطور که اشاره شد، مشکلات بلوتوث حین اتصال به بلوتوث برخی خودرو ها بسیار شایع است.

اگر به این مشکل بر خورده اید، شدیدا پیشنهاد می شود که اول کش اپلیکیشن بلوتوث را پاک کنید و دوباره سعی کنید اتصال را برقرار کنید. اگر مشکل حل نشد د ادامه برخی شیوه ها برای حل مشکل اتصال بلوتوث در گوشی های P10 و P10 پلاس را برایتان آورده ایم:

حل مشکل اتصال بلوتوث در گوشی های P10 و P10  پلاس:

  1. گوشی را روشن کنید
  2. به صفحه هوم بروید و بر روی آیکون اپ کلیک کنید
  3. بر روی آیکون settings کلیک کنید
  4. بخش applications manager را پیدا و باز کنید
  5. به سمت چپ یا راست سوایپ کنید تا همه اپلیکیشن ها نمایش داده شوند
  6. بر روی Bluetooth بزنید
  7. بر روی force stop بزنید
  8. Clean cache را بزنید
  9. Clear app data را بزنید
  10. بر روی OK بزنید و سپس گوشی را ریستارت کنید

 

حل مشکلات مربوط به بلوتوث

اگر حتی با انجام مراحل فوق نیز مشکل شما در اتصال بلوتوث حل نشد، wipe cache partition را نیز امتحان کنید. پس از اینکه پارتیشن کش نیز پاک شد سعی کنید با نزدیک ترین دستگاه بلوتوثی ارتباط برقرار کنید. دستورالعمل های فوق می بایست برای حل مشکل اتصال به بلوتوث در گوشی P10 و P10 پلاس کافی باشد و مشکل شما را در این زمینه رفع کند.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *