مشکل جدی در باتری آیفون ۸ پلاس؛ باتری های آیفون ۸ پلاس هم باد می کنند

مشکل جدی در باتری آیفون ۸ پلاس؛ باتری های آیفون ۸ پلاس هم باد می کنند
  • 1396/7/18
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

مدتی قبل برخی گزارش ها در شبکه های اجتماعی خبر از باد کردن باتری آیفون ۸ پلاس می دادند. این باد کردن به اندازه ای بود که خارج شدن نمایشگر از جای خود را سبب می شد. در همان زمان اپل اعلام کرد که حتماً به موضوع رسیدگی خواهد کرد.

گویا آی تی – اما در روزهای اخیر رسانه های کشور چین خبر از جدا شدن پنل از بدنه ی گوشی فردی به نام مستعار لیو می دهند.
لیو گوشی خود را به فروشگاهی که از آن خریداری کرده برمی گرداند و در همین زمان است که با کسانی دیگر که با چنین مشکلی مواجه بودند روبه رو می شود. یکی از آن ها اینگونه بیان کرده بوده که به هنگام شارژ آیفون، آن هم با شارژر اصلی، باتری باد کرده است.
مشکل باتری آیفون 8 پلاس
این مشکلی جدی است که با توجه به خاطره ی بدی که از گلکسی نوت ۷ در ذهن ها مانده، همواره می تواند یادآور آن شود. با این حال، اپل در صدد حل مشکل پیش از گسترش آن است. البته که این مشکل با آپدیت نرم افزاری حل نمی شود و می بایست اصلاحی اساسی صورت گیرد.
در سال پیشین، که همان ماجرای تأسف بار برای گلکسی نوت ۷ اتفاق افتاد، سامسونگ دست آخر به واسطه ی یک فراخوان خواهان بازگرداندن محصولات شد. پس از این سامسونگ اقدام به بهینه سازی نموده و پس از اصلاح دوباره نوت ۷ را روانه ی بازار کرد.
با این خاطره ای که از نوت ۷ در ذهن ها مانده، و جالب آن که مشکل باتری نوت ۷ نیز اوایل تنها در تعداد معدودی گوشی رخ داد و سپس تر گسترش یافت، پرسش اصلی و البته نگرانی اصلی این است که آیا خاطره بد نوت ۷ برای آیفون ۸ پلاس تکرار می شود؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *