راهنمای فعال سازی قابلیت Always-On Display در LG V30

راهنمای فعال سازی قابلیت Always-On Display در LG V30
  • 1396/7/25
  • زهرا معبودی
  • 0

LG V30 یکی از گوشی های معروف و البته دوست داشتنی برند ال جی است که این روزها با ویژگی هایی که دارد در صدر رقابت با گوشی های معروفی مثل گلکسی اس۸ سامسونگ رسیده است. یکی از ویژگی هایی که برای این گوشی بر شمرده شده است، قابلیت  Always-On Display است. 

گویا آی تی:  Always-On Display یکی از ویژگی هایی است که در دو گوشی دیگر نظیر گلکسی اس ۸ و LG G5 مشاهده شده است.

به کمک  Always-On Display شما می توانید تنها بخش خاصی از نمایشگر گوشی تان را تنها روشن نگه دارید. وقتی که به کمک  Always-On Display قسمت خاص و پر استفاده نمایشگر خود را روشن کنید می توانید جزییاتی مثل، وضعیت باتری، نوتیفی ها، ساعت و آنتن را به راحتی بررسی کنید. این قابلیت حتی در زمانی که کل اسکرین شما خاموش باشد، فعال بوده و میزان عمر باتری تان را افزایش می دهد و به طول عمر اسکرین نیز کمک می کند.

خب من در این مقاله می خواهم روش فعال سازی  Always-On Display را در گوشی معروف LG V30  به شما یاد دهم. پس با ما همراه باشید.

راهنمای فعال سازی قابلیت Always-On Display در LG V30

قابلیت AOD موجب شده که این گوشی بسیار باتری دوست باشد. ال جی در رابطه با این قابلیت می گوید، وضعیت این قابلیت به گونه ای است که طی ۸ ساعت کمتر از ۵ درصد از باتری را کاهش می دهد. به جای اینکه روزانه هزاران بار گوشی خود را روشن کنید تا این جزییات را مشاهده کنید خاصیت AOD را فعال کنید تا در مصرف باتری صرفه جویی کنید.

تنظیمات به شرح زیر است:

ابتدا نوتیفی بار را پایین بکشید تا علامت مشابه با تنظیمات را مشاهده کنید ( چرخ دنده ) یا اینکه از طریق بخش اپلیکیشن ها وارد اپلیکیشن تنظیمات شوید.

در بخش تنظیمات در تقریبا بالای منو ها گزینه Display column را انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید.

در ادامه کمی به پایین بیایید تا گزینه Always On Display را مشاهده کنید. با مشاهده آن باید آن را روشن کنید.

بعد از اینکه تنظیمات مورد نظر را انجام دادید، می توانید دوباره به بخش تنظیمات بروید و جزییاتی که ال جی برای این قابلیت در نظر گرفته را مشاهده کنید. ال جی به شما امکان داده تا نهایت شخصی سازی را روی این قابلیت انجام دهید که از جمله آن ها می توان گفت ۹ ساعت، رنگ و سایر جزییات دیگر است.

یک ویژگی جالب تر برای این بخش این است که ال جی به شما اجازه داده تا بر روی بخش روشن نمایشگر، یک پیام الصاق کنید.

دقت کنید که هر چه نمایشگر پر نور تر انتخاب شود، این بخش نیر هنگام روشن بودن، شفاف تر است اما عمر باتری را سریع تر تمام می کند اما پر نور بودن این بخش، می تواند به خوانایی جزییات کمک کند.

طبق تحقیقاتی که اخیرا انجام شد به طور متوسط هر کاربر روزانه تا ۱۴۰ مرتبه اسکرین گوشی اش را روشن می کند تا به اطلاعات مهم نظیر ساعت، وای فای، نوتیفی ها و غیره دست پیدا کند.

یکی از مزایای دیگری که Always On Display  دارد این است که این قابلیت محیط های بسته نظیر کیف، جیب و نظیر آن را به خوبی درک می کند. وقتی که گوشی تان با قابلیت Always On Display  فعال است و آن را در جیب می گذارید، Always On Display  خاموش می شود و در مصرف باتری صرفه جویی می شود. به محض اینکه آن را از جیب خارج کنید روشن می شود و می توانید اطلاعات را چک کنید.

به نظر می رسد این قابلیت یک مزیت رقابتی باشد که به زودی در تمام دیوایس های هوشمند ارائه شود. نظر شما در رابطه با این قابلیت چیست؟ دیدگاه های خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *