راهنمای حل مشکل عدم دریافت / ارسال پیام متنی در گلکسی نوت ۸

راهنمای حل مشکل عدم دریافت / ارسال پیام متنی در گلکسی نوت ۸
  • 1396/7/25
  • زهرا معبودی
  • 0

قابلیت ارسال و دریافت پیام متنی از جمله قابلیت هایی بوده که از ابتدای روی کار آمدن موبایل، کاربران به آن نیاز و البته علاقه داشته اند. هر چند تا کنون این امکان چالش های مهمی نداشته اما دارندگان فبلت گلکسی نوت ۸ در این باره گله مند هستند.

گویا آی تی: طبق گزارش هایی که دریافت شده است، برخی از دارندگان این فبلت معترفند که نمی توانند با گوشی خود به برخی کاربران خاص که از دوایس ها و نرم افزارهای مسیجی خاص برخوردارند مسیج ارسال کنند. حتی برخی دیگر از کاربران نیز گفته اند که برای ارسال پیام متنی با مشکل روبرو شده اند.

شرکت سامسونگ این دو مشکل را بررسی کرده و متوجه شد که، کاربرانش با دو حالت روبرو هستند. یکی از مشکل ها مربوط به زمانی است که کاربران نوت ۸ با کابران غیر اپلی مثل  Android, Windows, Blackberry تماس برقرار می کنند، و دیگری نیز مرتبط با وقتی است که کاربران نوت ۸ نمی توانند پیام های متنی خود را برای کاربران اپل ارسال کنند و از آن ها پیامی دریافت کنند.

 حل مشکل عدم دریافت / ارسال پیام متنی در گلکسی نوت 8

اگر شما از ابزار iMessage در آیفون استفاده می کنید و بخواهید سیم کارت خود را به نوت ۸ انتقال دهید، از پیش باید امکان ارسال به iMessage را غیر فعال کنید چرا که به صورت پیش فرض این امکان در نظر گرفته می شود که دستگاه های اپلی منتظر دریافت پیام شما از طریق iMessage خواهد ماند و در کار اختلال پیش خواهد آمد.

راه حل مشکل عدم دریافت پیام در  Note 8 

ابتدا سیم کارت خود را مجددا در آیفون قرار دهید

مطمئن باشید که data network بر روی گوشی تان فعال است.

بعد به مسیر Settings > Message  بروید و در آن جا قابلیت iMessage را خاموش کنید

با این کار می توانید مشکل پیام متنی در گلکسی نوت ۸ حل کنید.

یک راه دیگر هم این است که به صفحه  Deregister iMessage مراجعه کنید و از این طریق قابلیت استفاده از آی مسیج را غیر فعال کنید. اگر در این صفحه به انتها اسکرول کنید، به عبارتی می رسید با عنوان no longer have your iPhone? که اگر آن را انتخاب کنید تنظیمات به گونه ای رقم خواهد خورد که مشکل نوت ۸ را حل می کند. در این بخش با انتخاب no longer have your iPhone? شما با فیلد هایی مواجه می شوید که شامل شماره موبایل، نوع شماره موبایل، منطقه زندگی و غیره ، می شوند. در نهایت Enter confirmation code را مد نظر قرار داده  و کد مورد نظر را وارد کنید و در نهایت submit را بزنید. 

نظر شما در رابطه با این راهنمایی ساده چیست؟ برای حل این مشکل آیا راه حل و تجربه خوب تری دارید که با ما در میان بگذارید؟ بخش نظرات منتظر نظرات و تجربیات شماست، لطفا این مقاله را در صورت مفید بودن روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *