برای پیشگیری از حملات گروه هکری، ادوبی فلش را به روز رسانی کنید

برای پیشگیری از حملات گروه هکری، ادوبی فلش را به روز رسانی کنید
  • 1396/7/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

کمپانی Adobe System به کاربران هشدار داده که برخی آسیب پذیری های پلتفرم فلش، این امکان را به هکرها داده که با استفاده از آن درصدد حمله ای به این پلتفرم برآیند و کاربران می بایست برای مصون ماندن از حملات هکرها، این نرم افزار را به روزرسانی کنند.

گویا آی تی – این هشدار با توجه به این امر داده شده که به تازگی تحقیقات کسپرسکی نشان از آن دارند که یک تیم هکری قوی با نام BlackOasis با شناسایی یک ضعف امنیتی توانسته اند بدافزاری را بر روی بعضی از کامپیوترهای کشورهای بلغارستان، سوییس و هلند نصب کنند. آن طور که کسپرسکی گزارش می دهد این بدافزار یک محصول تجاری است و هدف از نصب آن کسب اطلاعات برای انتقال به دولت ها و سازمان های امنیتی می باشد. اما گویا مقصود اصلی این هکرها، دولتمردان خاورمیانه بوده است. همچنین کسپرسکی اینگونه اضافه کرده که بعضی از افراد در کشورهای ایران، روسیه، افغانستان و عراق مورد حمله ی این گروه هکری قرار گرفته اند اما آن چنان اطلاعتی در مورد میزان این حملات در دسترس نیست.
شایان ذکر است که بسته ی امنیتی ادوبی یک بسته برای از میان بردن ضعف فلش در برابر این حملات بوده و قابل استفاده در سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، لینوکس و کروم او اس می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *