با این کیف لپ تاپ از شر دردهای پشت و گردن خلاص شوید

با این کیف لپ تاپ از شر دردهای پشت و گردن خلاص شوید
  • 1396/8/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

با توسعه هر چه بیشتر شغل های کامپیوتری و دیجیتالی، کارمندان در سراسر دنیا ساعت های بسیاری را در پشت کامپیوتر مشغول کار کردن هستند. دردهای پشت و گردن به یکی از آسیب های شغلی کارمندان اداری تبدیل شده است و نیاز به میزهای ایستاده را ایجاد کرده است. با این وجود این مدل های گران قیمت فضای زیادی را اشغال کرده و به ندرت به شما اجازه می دهند که در زمانی که واقعا به آن نیاز دارید بنشینید و استراحت کنید. پس این مشکل را چگونه باید حل کرد؟ یک راه حل می تواند استفاده از یک کیف لپتاپ مناسب باشد.

گویا آی تی – Roveringwork استارت آپی در ملبورن است که به ساخت محصولاتی برای کارمندان در حال سفر علاقه دارد و محصولی شگفت انگیز جدیدی را برای افرادی که به دلیل شرایط کاری دنیای دیجیتالی امروز از پشت درد و گردن درد رنج می برند طراحی کرده است: این محصول MOBICASE نام دارد و طراحی ارگونومیک آن، تمام خصوصیاتی را که شما برای تنظیم کارهای خود در طول یک روز بلند کاری احتیاج دارید در اختیار شما قرار می دهد. و از همه مهم تر آنکه این کیف، لپ تاپِ شما را جابه جا می کند تا ستون فقرات شما در حالی که مدت طولانی تایپ می کنید آسیبی نبیند.
کیف لپتاپ ارگونومیک
تیم مکنزی مدیر روورینگ ورک در یک کنفرانس خبری گفته است:

“با توجه به آن که هر روز شیوه ی کار کردن در سفر و جابه جایی، بیشتر و بیشتر در مشاغل مختلف دیده می شود، ما شاهد آن هستیم که کارمندان ساعات بیشتری را در کافه ها، کتابخانه ها، اتاق های کار و استراحت گاه های فرودگاه ها به صورت خم شده پشت لپ تاپ خود سپری می کنند. این کار باعث می شود که فشار بیشتری به پشت و گردن این افراد وارد شود و آن ها را در معرض صدمات و درد در ناحیه ی پشت قرار می دهد.”

علاوه بر بالا بردن لپ تاپ، MOBICASE مجموعه ویژگی های مختلفی دارد که می تواند هر کارمندی را مدام در حال سفر است راضی نگاه دارد. ویژگی های به خصوص آن، از روکش خارجی ضد آب و قفل مغناطیسی گرفته تا سیستم تهویه ی شگفت انگیز لپ تاپ و قاب محافظ آن با تراکم بالا باعث می شود که فضای کار شما از نامرتبی در آید و اسباب کار شما به یک ماشین بهره وری سازماندهی شده تبدیل می شود.

مکنزی می گوید: “ما بارها شنیده ایم که افراد به دلیل ناتوانی در یافتن محصولات خوبی که بتوانند فعالیت های کاری و شخصی خود را با آن سامان بدهند و سبک زندگی مدام در حال تحرک خود را مدیریت کنند ناراحت و عصبانی هستند. ما با این انگیزه ها MOBICASE را طراحی کرده ایم تا به افراد کمک کنیم صرف نظر از آنکه شرایط کار آن ها را به چه مناطقی می برد، زندگی مرتب و منظمی داشته باشند و با بازده مناسب کارهای خود را انجام دهند، بدون اینکه آسیبی به گردن یا پشت خود بزنند.”
رووینورک برای MOBICASE یک کمپین Kickstarter به راه انداخته است و در زمان نوشته شدن این مقاله با اینکه هنوز یک ماه به موعد مد نظر باقی مانده است به هدف ۲۵۰۰۰ دلاری خود رسیده است. البته هنوز هم مدل های اولیه ی این محصول با قیمت ارزان ۸۹ دلار وجود دارند، بنابراین اگر تمایل به خرید دارید سریع تر اقدام کنید. مطمئن باشید که پشت و گردنتان از شما تشکر خواهند کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *