اپلیکیشن Playstation برای اندروید و iOS عرضه شد

اپلیکیشن Playstation برای اندروید و iOS عرضه شد
  • 1396/8/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اپلیکیشن PlayStation با طراحی کاملا جدید به صورت رسمی برای اندروید و آی او اس عرضه شد. در ادامه نگاهی به تغییرات نسخه جدید برنامه PlayStation خواهیم داشت.

گویا آی تی – در نسخه جدید اپلیکیشن PlayStation ، تعامل میان کاربران و تلفن همراه افزایش پیدا کرده و ساده‌تر از قبل می‌توان از اطلاعات فراهم‌شده توسط PS4 استفاده کرد.
اگر از کاربران قدیمی این نرم افزار باشید، احتمالا اضافه شدن زبانه‌های متعدد در بخش پایینی، در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این زبانه‌ها به شما اجازه می‌دهند آسان‌تر و سریع‌تر از قبل، وضعیت افراد آنلاین و اعلان‌ها را چک کرده و آخرین پست‌های ارسالی توسط دوستان و انجمن پلی استیشن را مشاهده کنید.
مهم‌تر از آن، توسعه‌دهندگان یک دکمه PS مرکزی را به نرم افزار اضافه کرده‌اند که امکان دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر به قابلیت‌های اصلی را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، به سادگی لمس PS می‌توانید به PS Store و پنجره مربوط به رویدادهای آتی دسترسی داشته باشید.
علاوه بر این، سونی نسخه جدید برنامه PS4 Second Screen برای اندروید و آی او اس را نیز معرفی کرده است که به کاربران اجازه هدایت منوی PS4، استفاده از کیبورد داخل صفحه و مشاهده محتوای اضافی در بازی‌های سازگار (همچون نقشه‌ها و رادارها) را می‌دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *