چگونه تاریخ ایجاد اپل آی دی را استخراج کنیم؟

چگونه تاریخ ایجاد اپل آی دی را استخراج کنیم؟
  • 1396/9/28
  • زهرا معبودی
  • 0

شاید نتوانید فردی را پیدا کنید که تاریخ ایجاد حساب ایمیل و یا حساب کاربری فیس بوک را در خاطر داشته باشد. دلیل این امر این است که این مورد جزو اطلاعاتی نیست که خیلی به کار شما بیاید، مگر اینکه در موارد خاص به آن احتیاج داشته باشید. گویا آی تی: به عنوان مثال دانستن تاریخ ایجاد حساب جیمیل، می‌تواند به شما برای بازیابی رمز عبور آن حساب کمک کند. اپل برای بازیابی رمز عبور چنین سوالی را از شما نخواهد پرسید، ولی همیشه این امکان وجود دارد که به تاریخ ساخت اپل آیدی احتیاج پیدا کنید.  در آن زمان اطلاعات موجود در اپل آیدی هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

از طریق بررسی ایمیل

هر اپل آیدی به یک ایمیل احتیاج دارد. اگر اخیرا آدرس ایمیل مرتبط با اپل آیدی‌تان را تغییر نداده‌اید می‌توانید صندوق ورودی ایمیل‌تان را بررسی کنید و قدیمی‌ترین ایمیلی که از سمت اپل برای شما ارسال شده است را پیدا کنید. احتمالا این ایمیل برای فعالسازی اپل آیدی شماست. شاید این مورد کمی وقت‌گیر باشد، ولی اگر ایمیل مورد نظر را پیدا کنید تاریخ دقیق ایجاد اپل آیدی‌تان را خواهید فهمید.

از طریق تاریخچه‌ی خریدها

یک فرض این است که شما اپل آیدی را برای دانلود یک اپلیکیشن ایجاد کرده‌اید، که در این مورد بررسی تاریخچه‌ی خریدهای شما شاید بتواند تاریخ ساخت اپل آیدی را به شما نشان دهد. تنها راه حلی که در این مورد دارید این است که تاریخچه‌ی خریدتان را بررسی کنید.

در iOS 11، اپلیکیشن اپ استور را باز کنید. بر روی پروفایل‌تان در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و سپس بر روی آیدی در بالای صفحه ضربه بزنید. در صفحه‌ی بعد به سمت پایین صفحه پیمایش کنید و تاریخچه‌ی خرید (Purchase History) را انتخاب کنید.

پیدا کردن تاریخ ایجاد اپل آی دی

بصورت پیش فرض، iOS تاریخچه‌ی خرید ۹۰ روز گذشته را به شما نشان می‌دهد. بر روی ۹۰ days ضربه بزنید تا بتوانید بازه‌ی مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای پیدا کردن تاریخ ایجاد اپل آیدی قدیمی‌ترین سالی که آنجا می‌بینید را انتخاب کنید.

پیدا کردن تاریخ ایجاد اپل آی دی

سپس قدیمی‌ترین ماهی که نشان داده می‌شود را انتخاب کنید. با اینکار شما یک تخمین خوب از زمانی که اپل آیدی را ساخته‌اید دارید. در این صفحه تاریخچه‌ی تمام خریدهایی که انجام داده‌اید به شما نشان داده می‌شود البته مهم نیست که اپلیکیشن را خریده باشید یا بصورت رایگان دانلود کرده باشید، تمامی این اپلیکیشن‌ها لیست خواهند شد.

پیدا کردن تاریخ ایجاد اپل آی دی

در قدیم گزینه‌ای برای دیدن تاریخچه‌ی خرید در آیتونز نیز وجود داشت. اما از زمانی که اپ استور از آیتونز حذف شده است تنها راه دیدن این تاریخچه راهی بود که در بالا به شما نشان دادیم.

از طریق اطلاعات بانکی

اگر بر حسب شانس اولین اپلیکیشنی که بعد از ایجاد اپل آیدی دانلود کرده‌اید یک اپلیکیشن پولی بوده باشد، احتمالا قادر خواهید بود تا در گزارشات حساب بانکی‌تان اطلاعاتی در این مورد پیدا کنید. اگر این مورد برای شما صدق می‌کند بهتر است در ایمیل‌تان بدنبال فاکتوری که اپل پس از خرید برای شما ارسال کرده است بگردید. البته این مورد در بین تمامی گزینه‌هایی که ذکر کردیم از احتمال بسیار کمی برخوردار است.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *