تشخیص حرکات دست کاربر در هوا با ماوس گیمینگ جدید SteelSeries

تشخیص حرکات دست کاربر در هوا با ماوس گیمینگ جدید SteelSeries
  • 1396/10/22
  • رقیه کُرد
  • 0

اگر از طرفداران سرسخت بازی های کامپیوتری هستید احتمالا گاهی اوقات هنگام انجام بازی ها به صورت اتفاقی و ناخواسته چندین بار ماوس را از سطح میز بلند کرده اید؛ این مساله زمانی که در حال هدف گیری دقیق باشید مشکل ایجاد می کند زیرا با پایین آوردن ماوس نشانگر آن خواه ناخواه حرکت کرده و دقت نشانه گیری از بین می رود. شرکت SteelSeries فکری برای حل این مشکل کرده است. ماوس جدید مخصوص بازی  Rival 600این شرکت مجهز به یک حسگر دوم است که حرکات ناگهانی نشانگر در زمان بلند شدن ماوس را حذف می کند. این حسگر محصول شرکت PixArt Imaging  است.

گویا آی تی – این حسگر نه تنها دقت ردیابی فاصله بلند شدن ماوس را بالاتر برده است بلکه برای هماهنگی بیشتر با عادت های شما در استفاده از ماوس، امکان شخصی سازی زمان شروع و پایان ردیابی را هم فراهم می کند.

بهبودهایی در زمینه کنترل بهتر ماوس هم انجام شده است. برای مثال در اکثر ماوس های مخصوص بازی امکان تغییر وزن تنها در یک نقطه وجود دارد اما در Rival 600 می توان مرکز ثقل و تکیه ماوس را به دلخواه تنظیم کرد (به این ترتیب از سنگین شدن وزن کلی محصول هم جلوگیری خواهد شد). همانند بسیاری دیگر از ماوس های هم رده در Rival 600 هم امکانات زیادی برای نورپردازی و تغییر رنگ های RGB وجود دارد. حسگر اصلی دستگاه TrueMove 3 با کیفیت ۱۲۰۰۰ CPI است. از این حسگر در ماوس Rival 310 هم استفاده شده است.

هم اکنون با پرداخت ۸۰ دلار می توان Rival 600 را تهیه کرد. قیمت محصول معقول است اما مساله اینجاست که آیا حرکت اتفاقی نشانگر ماوس توجیه خوبی برای خرید این ماوس هست یا نه؟ با پرداخت این مبلغ می توان ماوس های مخصوص بازی سایر شرکت ها که ویژگی های جالبی دارند را تهیه کرد. مزیت اصلی محصول SteelSeries حل یک مشکل رایج (اما بسیار ساده) است. اگر واقعا با جا به جایی بسیار اندک نشانگر ماوس راحت نیستید با خرید این ماوس قطعا شاهد رفع مشکل و آرامش خاطر بیشتر خواهید بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *