دارندگان گوشی های آیفون X از وجود مشکل هنگام پاسخ گویی به تماس دریافتی در این گوشی ها شکایت کرده اند.

دارندگان گوشی های آیفون X از وجود مشکل هنگام پاسخ گویی به تماس دریافتی در این گوشی ها شکایت کرده اند.
  • 1396/11/19
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

خوشبختانه مشکلات دردسر ساز و عجیب و غریبی که بسیاری از دارندگان گوشی های آیفون X با آن مواجه بودند با تلاش مسئولان اپل بر طرف شده است اما متاسفانه کاربران این گوشی ها به تازگی از یک مشکل دیگر خبر داده اند. این مشکل ظاهرا بسیار جدی و بزرگ است. کاربران در گزارش های خود از وجود مشکل در صفحه لمسی این گوشی ها در هنگام دریافت تماس خبر داده اند. بر اساس این گزارش ها، صفحه نمایش این گوشی ها هنگامی که فرد تماسی دریافت می کند، روشن نمی شود و چندین ثانیه طول می کشد تا صفحه نمایش این گوشی ها هنگام تماس دریافتی روشن شود. این موضوع باعث می شود که آن ها در بسیاری از موارد نتوانند به تماس های خود پاسخ دهند. این مشکل برای اولین بار در ماه دسامبر سال گذشته میلادی توسط کاربران گوشی های آیفون X منتشر شده است ولی ظاهرا همچنان ادامه دارد و بسیاری از کاربران درگیر چنین مشکلی هستند.

هنوز علت وجود چنین مشکلی در گوشی های آیفون X مشخص نیست و هنوز پیشنهادات و راه حل های ارائه شده توسط ربات ها و یا فروم های رفع اشکال اپل نتوانسته است این مشکل بزرگ و عذاب آور را در گوشی های آیفون برطرف نماید.

اپل در آخرین موضع گیری خود اعلام کرده است که در پی رفع این مشکل است. به عقیده برخی از کارضشناسان این مشکل می تواند منجر به کاهش قیمت گوشی های آیفون شود در حالی که برخی دیگر از کارشناسان بر این باورند که مشکل به هیچ عنوان باعث کاهش قیمت گوشی های آیفون نخواهد شد. از طرفی شایعات در خصوص ارائه سیستم عامل iOS 12 توسط اپل می تواند به نوعی پاسخی از سوی اپل برای افزایش ثبات و بهبود عملکرد دستگاه در گوشی های آیفون X شود. هر چند به عقیده بسیاری مشکل کاربران در هنگام پاسخ دادن به تماس های دریافتی و روشن نشد صفحه نمایش الزاما به معنی وجود مشکل نرم افزاری نیست و می تواند مربوط به وجود مشکل در سخت افزار این گوشی ها باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *