چگونه developer options را برای Galaxy S9 فعال کنیم؟

چگونه developer options را برای Galaxy S9 فعال کنیم؟
  • 1396/12/20
  • زهرا معبودی
  • 0

برای اینکه بتوانید از تمام قابلیت های گلکسی اس ۹ خود سر در بیاورید هیچ نیازی نیست که به طور کامل، گوشی خود را مود و یا روت کنید تا ببینید developer options چه چیزهایی را برای سیستم شما در چنته دارد. 

گویا آی تی: اما developer options دارای قابلیت هایی است که افراد آشنا با ساختار و کد بندی های گوشی های هوشمند می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و سیستم خود را به صورت کنترل شده، با ویژگی های جدید در اختیار گیرند.

از آن جا که در منوی developer options قابلیت هایی وجود دارد که اگر به اشتباه دستکاری شوند و یا فرد غیر آگاه آن را دستکاری کند، می تواند خسارت شدید به گوشی وارد کند، این گزینه معمولا پنهان است.

روش فعال کردن developer options در گوشی های اندرویدی معمولا مشابه است اما برای کاربران گلکسی اس ۹ نسبت به نسخه قبلی اندرویدی این وضعیت کمی متفاوت است.

من در ادامه این مقاله به شما یاد می دهم که این مشکل را حل کنید و گوشی گلکسی اس ۹ یا پلاس خود را به حالت توسعه دهندگان یا developer options ببرید.

Developer Options

فعال سازی  Developer Options

برای انجام این تنظیمات ابتدا به صفحه تنظیمات در گوشی S9 یا S9+ بروید. در این صفحه انقدر به پایین اسکرول کنید که به About Phone. برسید. برای ورود به این قسمت روی ان ضربه بزنید و بعد گزینه Software Information را یافته و روی ان ضربه بزنید تا اطلاعات نمایان شوند. در این جا با عبارت Build Number کار داریم. محل آن را پیدا کنید. وقتی که این گزینه را پیدا کردید، برای ورود به دولوپر آپشن، ۷ بار روی این گزینه یعنی Build Number ضربه بزنید. بعد از این باید پین خود را بزنید، تا این قابلیت فعال شود.

توسعه دهندگان در اندروید 8.1

زمانی که این کار را انجام دادید قابلیت جدید Developer Options در انتهای منو ظاهر می شود.

Developer Options

وقتی که این کار را انجام دادید، ازاد هستید که  USB debugging را فعال کنید و از ان به منظور استفاده بهتر از قابلیت های عمیق گوشی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که با دانش و مهارت کافی به این قابلیت نزدیک شوید و هرگز بدون اطلاع تابع و ویژگی خاصی در این منو را فعال یا غیرفعال نکنید و آن را دست کاری نکنید. در اینترنت، محتویات کافی برای اموزش این منو وجود دارد در عین حال، در این باره مراقبت کافی داشته باشید.

تجربیات استفاده خود از این گزینه در گوشی های اندرویدی را در بخش نظرات بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *