چگونه تمام عکس های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

چگونه تمام عکس های اینستاگرام را دانلود کنیم؟
  • 1397/2/5
  • زهرا معبودی
  • 0

بعضی از اوقات تمام تلاش خود را می کنیم که بتوانیم بهترین عکس ها را روی اینستاگرام منتشر کنیم. اما بعد از مدتی به هر دلیل تمایلی به ادامه در این شبکه نداریم. 

گویا آی تی: روش خوبی که اینستاگرام در اختیار ما قرار داده این است که به راحتی می توان از این شبکه و عکس های پروفایل خودمان یک بک آپ بگیریم.

در واقع این ترفند برای این است که بتوانید کلکسیونی از آن چه که آپلود کرده اید داشته باشید و اهمیت بیشتری ندارد.

نکته: اگر از اندروید استفاده کرده اید و هیچ وقت هیستوری و فایل های داخل گوشی تان را پاک نکرده اید، می توانید کلیه عکس هایی که در اینستاگرام دیده اید را در پوشه image  و بعد instagram مشاهده کنید که معمولا تمام عکس های پروفایل خودتان هم در آن است.

اما حالت گفته شده کمتر پیش می آید.

پس این ترفند را دنبال کنید.

ابتدا از طریق وب وارد اینستاگرام شوید. برای این منظور می توانید از انواع مرورگر ها نظیر کروم و یا فایرفاکس استفاده کنید.

بعد از این که وارد اینستاگرام خود شدید و اطلاعات را وارد کردید، روی این لینک کلیک کنید. البته می توانید به جای این کار، به پروفایل خود بروید و وسط صفحه علامت چرخ دنده که مشخصه تنظیمات است را بزنید و از آن جا روی گزینه privacy and security  کلیک کنید:

اگر از این طریق وارد شوید، باید از میان آیتم های ارائه شده، گزینه زیر را انتخاب کنید:

دانلود عکس های اینستاگرام

روی ریکوئست، کلیک کنید تا مراحل دانلود برایتان نمایش داده شود. دقت کنید که خود اینستاگرام اعلام کرده که این کار ممکن است حتی تا ۴۸ ساعت طول بکشد اما در تستی که ما انجام دادیم در کمتر از چند دقیقه مشکل حل شد و توانستیم عکس های پروفایل خود را دانلود کنیم.

البته این موضوع شدیدا به حجم صفحه شما نیز ارتباط دارد.

بعد از اینکه ایمیل خود را وارد کردید، و پسورد را در مرحله بعد وارد کردید، در خواست را صادر می کنید. ( روی دکمه آبی رنگ کلیک می کنید ) و بعد اندکی صبر می کنید.

در این مرحله نیاز به نوشتن پسورد دارید اما اگر لازم باشد می توانید پسورد خود را از همینجا بازیابی کنید.

بدین ترتیب می توانید به راحتی عکس ها را دانلود کنید.

اما یک نکته

اگر می خواهید کانتکت های خود را هم مدیریت کنید می توانید از بخش manage contacts در همین بخش استفاده کنید. در عکس زیر این گزینه وجود دارد.

می توانید روی این گزینه کلیک کنید و کانتکت های همگام سازی شده خود را ببینید و بعد هم با انتخاب مواردی که قصد دارید در ادامه دکمه دلیت را بزنید و آن ها را حذف کنید.

در این باره تجربیات خود را بنویسید و در صورتی که سوالی دارید از ما بپرسید.

منبع

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *