چطور Snooze را برای جیمیل فعال کنیم؟

چطور Snooze را برای جیمیل فعال کنیم؟
  • 1397/2/15
  • زهرا معبودی
  • 0

واقعا داشتن یک اینباکس خالی سعادتی است که نصیب کسی این روزها نمی شود مگر اینکه یک آدرس ایمیل داشته باشید که به دست بازاریاب ها نیفتاده باشد. در عین حال، گاهی ایمیلی برای ما ارسال می شود که نمی توانیم سریعا به آن پاسخ بدهیم. به همین خاطر دکمه  Snooze اینجا به کارمان می آید.

گویا آی تی: نسخه جدید جیمیل که یک نسخه تر و تمیز و خوب از جیمیل گوگل است، هفته پیش ارائه شد. هر چند بسیاری از مردم با پیدا کردن مخاطبین در جیمیل مشکل داشتند و ما این مشکل را حل کردیم، اما این نسخه امکانات خوبی دارد. برای مثال گوگل در این نسخه سعی کرده، امکاناتی که نیاز به افزونه داشته اند را دقیقا در خود این سیستم تعبیه کند. مثلا لازم نیست دیگر افزونه ای نصب کنید تا ایمیل ها را با قابلیت Snooze فعال کنید. کافی است این کار را با دکمه تعبیه شده Snooze در خود جیمیل انجام دهید. نبودن افزونه ها به نفع خود مرورگر گوگل کروم است چرا که سرعت آن را افزایش می دهد.

خب چطور Snooze را فعال کنیم؟

برای اینکه این قابلیت را فعال کنیم نیاز داریم که ابتدا جیمیل جدید را فعال کنیم.

فعال کردن جیمیل جدید

خب اولین کاری که باید کنیم این است که از طریق مرورگر وارد ایمیل خود شویم. وقتی که وارد اکانت جیمیل شدید، از سمت راست و بالا، آپشن تنظیمات را فشار دهید تا منویی مثل عکس زیر ببینید و بعد Try the new Gmail را بزنید.

Try the new Gmail

بعد از این کار، چند ثانیه تا یک دقیقه صبر کنید تا جیمیل جدید لود شود. جیمیل جدید مثل زیر نمایش داده می شود:

Try the new Gmail

پیدا کردن و کار کردن با دکمه Snooze در جیمیل

وقتی که شما ماوس خود را روی یکی از ایمیل ها در اینباکس قرار می دهید یک سری آیکون ها را تماشا می کنید.

 Snooze

این آیکون ها در سمت راست جمع می شوند اما در سمت راست این آیکون ها، علامت و آیکون ساعت مشاهده می کنید که این دقیقا همان دکمه  Snooze است.

زمانی  که روی این آیکون کلیک می کنید، یک منو پاپ آپ بالا می آید و می توانید به راحتی آپشن هایی را در این باره مشاهده کنید. خب می توانید با هر کدام از زیر منو ها کار کنید یا اینکه Pick Date & Time را بزنید.

Pick Date & Time

خب زمان مورد نظر خود را که مشخص کردید، ایمیل مورد نظر از صفحه اینباکس حذف می شود و زمانی که خودتان تعیین کرده اید آن را نمایش می دهد.

جستجوی ایمیل های Snooze شده

شاید بعد از این که این قابلیت را برای ایمیل هایی فعال کردید فراموش کنید که چه تایمی برای رو اوری آن ها تعیین کرده اید. یا اینکه شاید بخواهید زودتر از موعد تعیین شده به آن ها دسترسی پیدا کنید. خب برای حل این مشکل، اینباکس کاری برای تان نمی تواند بکند چرا که ایمیل مورد نظر از این قسمت حذف می شود.

اما اگر به سایت بار سمت چپ نگاه کنید آپشن Snoozed را مشاهده می کنید.

در این جا می توانید لیستی از ایمیل هایی را که Snooze کرده اید را مشاهده کنید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

ایمیل های Snoozed شده

بدین صورت می توانید به تمام آن چه که می خواهید در این بخش دسترسی داشته باشید.

به طور کلی این نسخه از جیمیل امکانات فوق العاده ای دارد که با نسخه اولیه آن واقعا فرق دارد.

نظرات و تجربیات کاربری خودتان با این نسخه از جیمیل را برای ما بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *