شیوه ارسال استوری دیگران در استوری اینستاگرام خود

شیوه ارسال استوری دیگران در استوری اینستاگرام خود
  • 1397/11/30
  • زهرا معبودی
  • 1

اینستاگرام همچون سایر شبکه های اجتماعی محتوا محور است اما با توجه به تنوع و ویژگی هایی که دارد توانسته در این باره متنوع تر عمل کند. یکی از مهم ترین ابزارهای اینستاگرام قابلیت ارسال استوری است. هر چند این ویژگی نیز بدون جنجال نیست اما تا کنون یکی از امتیازهای اینستاگرام به شمار می آید. این قابلیت به گونه ای اهمیت دارد که روز به روز بر قدرت و کیفیت آن افزوده می شود.

وقتی شما در حال ارسال استوری هستید باید یک سری المان ها را به آن بیفزایید مثلا شاید بخواهید فردی را در استوری خود تگ کنید.

شیوه تگ کردن دوستان در استوری

برای این که در استوری تان دیگران را تگ کنید، و بدین واسطه به آن ها اطلاع دهید، کافی است که در پست خود، @mantion را انتخاب کنید و نام فرد مورد نظر را بنویسید. شیوه دیگر هم این است که از استیکر “@mention”  استفاده کنید و این کار را به انجام برسانید.

بازنشر استوری دیگران در استوری خود
شاید با خود بگویید تگ کردن چه ارتباطی با ارسال مجدد استوری دیگران در استوری ما دارد!؟ در حقیقت این کار مقدمه ای برای ارسال استوری است که باید توسط دوست شما صورت بگیرد

 

اشتراک گذاری استوری دیگران در استوری خود

وقتی که می خواهید استوری دیگران را برای خود در استوری تان نشر دهید لازم است که ابتدا فرد مورد نظر، با اطلاع کامل از این هدف شما، ابتدا شما را در استوری مورد نظر تگ کند.

وقتی که او شما را در استوری خود تگ کند، ابتدا یک نوتیفی برایتان ارسال می شود.

ارسال استوری دیگران در استوری خود

وقتی که این نوتیفی را دریافت کردید، به باکس دایرکت های خود بروید.

در لیست افرادی که تا کنون با آن ها چت کرده اید، نام فردی که شما را منشن کرده بود را پیدا کنید. اگر بلافاصله به محض دیدن نوتیفی به دایرکت ها بروید معمولا این فرد اولین کسی است که رشته پیام هایش در بالا قرار گرفته است.

وقتی که وارد دایرکت و چت با اوشوید، استوری اش را در دایرکت می بینید که یک لینک جدید به ان اضافه شده است. این لینک در بالای استوری قرار دارد و به صورت “Add This to Your Story.” بیان شده است. اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که این المان، گویای این است که می توانید این را ( استوری را ) به استوری خود بیفزایید.

ارسال استوری دیگران در استوری خود

بعد از این که استوری مورد نظر را آماده به ارسال می کنید، می توانید به آن استیکر، متن و هر افکتی که بخواهید اضافه کنید و در نهایت آن را ارسال کنید. استوری مورد نظر نیز مانند تمام استوری های دیگرتان تا ۲۴ ساعت روی صفحه شما نمایش داده می شود.

این قابلیت یکی از جدیدترین آپدیت های اینستاگرام است که برای تمام کاربران اندرویدی و ios در دسترس است. منتها باید ابتدا اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید و بعد هم از این ویژگی لذت ببرید.

آیا در رابطه با این ترفند اینستاگرام سوالی دارید؟

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. خیلی ممنون محتوای جالبی بود این روز ها که طرف حتی از تبلیغات لوله بازکنی برچسب ها استفاده نمیکنه و اینترنتی سفارش میده دیگه طرح صیانت از فضای مجازی نباید این راحتی و سرعت توی کارها رو از مردم بگیره امیدوارم یه فکری به حال مردم بکنن طرف الان برای لوله بازکنی هم اینترنتی سفارش میده چه برسه به سایر کارهای مهم که به اینترنت وابسته هستن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *