چطور ویدیوهای بدون صدا در اینستاگرام ارسال کنیم؟

چطور ویدیوهای بدون صدا در اینستاگرام ارسال کنیم؟
  • 1397/12/21
  • زهرا معبودی
  • 0

هر چند دیدن ویدیو بدون صدا ممکن است حوصله آدم را سر ببرد، اما بسیاری از کاربران هستند که به دلیل شرایط و هر دلیل دیگری، تمایل دارند تا ویدیوهایشان را بدون صدا در اینستاگرام آپلود کنند.

وقتی که صحبت از اینستاگرام می شود، ممکن است از خود بپرسید که آیا امکان حذف صدای ویدیو پیش از ارسال استوری فراهم است یا تنها برای پست ها این امکان صورت می گیرد؟ خوشبختانه در اینستاگرام برای هر دو مورد، راه حل وجود دارد. پس با هم شیوه حذف صدای ویدیو در اینستاگرام را یاد می گیریم.

راه حل حذف صدای ویدیو در اینستاگرام

برای شروع این آموزش از استوری ها شروع می کنیم:

نحوه حذف صدای ویدیو پیش از ارسال استوری در اینستاگرام

همانطور که می دانید در استوری هم می توانید ویدیو ها را در کنار تصاویر ارسال کنید. در این جا فرقی ندارد که همین حالا یا دقایقی پیش فیلمی با گوشی خود ضبط کرده اید و یا این که فیلمی تهیه کرده اید و می خواهید آن را آپلود کنید. استوری اینستاگرام این قابلیت را دارد تا صدای ویدیو را حذف کنید.

هنگامی که قصد دارید فیلم در استوری خود ارسال کنید، خواه بخواهید همان موقع فیلم بگیرید یا این که فیلم از قبل آماده شده را آپلود کنید، به بالای صفحه نگاه کنید و در سمت راست و بالا روی آیکون صدا ضربه بزنید تا حالت پخش صدا به حالت میوت یا قطع تبدیل شود.

حذف صدا از ویدیو در اینستاگرام
اگر آیکون به این شکل است بدین معنی است که صدا همچنان ضبط می شود. با یک تپ کردن روی این آیکون تنظیمات آن تغییر می کند.

با انجام این کار آیکون صدا تغییر شکل پیدا می کند بدین صورت که اشعه های صدا پنهان می شوند و به جای آن علامت X قرار می گیرد. این یعنی هیچ صدایی از خارج هنگام ضبط فیلم، ثبت نمی شود و یا این که ویدیو هایی که آپلود کرد اید، بدون صدا هستند.

حذف صدا از ویدیو در اینستاگرام

وقتی که فیلم را آپلود کردید یا ضبط به اتمام رسید، روی آیکون سفید رنگ سمت راست و پایین send to کلیک کنید تا ویدیو ارسال شود. توجه کنید تا انتها نباید این تنظیمات را تغییر دهید. در نهایت فیلم را تست کنید و مطمئن شوید که هیچ صدایی از آن بیرون نمی آید!

حذف صدای ویدیو در پست های رسمی اینستاگرام

تصور کنید که می خواهید فیلمی را در صفحه اصلی خود منتشر کنید و تصمیم دارید هیچ صدایی از فیلم پخش نشود.

برای این کار، مثل هر بار دیگر، اقدام به آپلود ویدیوی خود کنید. در این جا در قسمت بالا و مرکز، آیکون صدا را مشاهده می کنید. روی این گزینه تپ کنید تا صدای ویدیو قطع شود. این مرحله نیز دقیقا شبیه به حذف صدا از ویدیو در استوری است فقط آیکون ها کمی تغییر شکل می یابند.

حذف صدا از ویدیو در اینستاگرام
در این بخش وقتی که می خواهید یک فیلم در صفحه اینستاگرام خود ارسال کنید، می توانید با دیدن این آیکون متوجه شوید که هم اکنون قابلیت ضبط و پخش صدا فراهم است.

در ادامه، وقتی که شکل آیکون صدا به حالت خاموش درآمد.

با این حال می توانید مطمئن باشید که هیچ صدایی پس از انتشار ویدیو نخواهید شنید.

برای این که اطمینان حاصل کنید، بعد از قطع شدن صدا، یک نوتیفی در میان صفحه مشاهده می کنید که به معنی آف و خاموش بودن صداست.

حذف صدا از ویدیو در اینستاگرام

پس از ارسال پست در اینستاگرام چک کنید تا مطمئن شوید که ویدیوی مورد نظر هیچ صدایی ندارد.

همانطور که مشاهده کردید این یک شیوه ساده برای ارسال پست های ویدیویی دلخواه و بدون صدا است.

روش دیگری نیز برای ارسال این گونه پست ها وجود دارد و آن هم این که می توانید، فیلم های خود را به گیف تبدیل کنید و آن ها را به صورت فایل های گیف در اینستاگرام نشر دهید. به همین منظور پیش از این مقاله ای با عنوان آموزش ارسال انیمیشن و گیف در استوری اینستاگرام نوشته ایم که می تواند به شما این شیوه را واضح یاد دهد. 

آیا در این باره سوالی دارید؟

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *