چطور مانع فالو کردن صفحه اینستاگرام توسط دیگران شوم؟

چطور مانع فالو کردن صفحه اینستاگرام توسط دیگران شوم؟
  • 1397/12/21
  • زهرا معبودی
  • 0

وقتی که شما صفحه اینستاگرام خود را باز می کنید، و آن را برای نماش عموم آزاد نگه می دارید این طبیعی است که هر کسی به عنوان فالور وارد صفحه شما شود و از مطالب شما استفاده کند و احیانا روی دکنه follow نیز کلیک می کند و در لیست فالوور های شما قرار می گیرد.

اما شما این فرصت را هم دارید که بتوانید صفحه خود را از دسترس عموم خارج کنید، و کاری کنید که تنها با مجوز شما عده ای خاص آن را ببینند. در این حالت، اگر در لیست فالورهای شما کسانی باشند که نمی شناسید یا دوست ندارید صفحه تان را ببینند، می توانید با یکی دو حرکت، صفحه را از دید او پنهان کنید.

معمولا کسی که صفحه شما را فالو می کند و شما این کار را می پذیرید، می توانند از محتویات صفحه شما سر در بیاورند و تمام پست ها و استوری ها را ببینند.

در چنین شرایطی برای مانع فالو کردن دیگران شدن کافی است که آن ها را از صفحه خود اخراج کنید.

 

شیوه مانع فالو کردن دیگران شدن در اینستاگرام

برای شروع کافی است به صفحه اینستاگرام خود بروید و وارد صفحه پروفایل خود شوید. در این صفحه گزینه follower را مشاهده می کنید.

مانع فالو کردن دیگران شدن در اینستاگرام

روی این آپشن کلیک کنید تا لیست فالور های صفحه خود را مشاهده کنید:

مانع فالو کردن دیگران شدن در اینستاگرام

همانطور که مشاهده می کنید لیست فالورها پیش روی شما قرار می گیرد. فالوور مورد نظر خود را پیدا کنید و در کنار نام آن همانطور که در این عکس مشاهده می کنید، روی سه نقطه آپشن سمت راست کلیک کنید تا دسترسی هایی در رابطه با این فرد به شما داده شود.

مانع فالو کردن دیگران شدن در اینستاگرام

در این جا امکان remove یا حذف فالور به شما داده می شود. با کلیک کردن روی این دکمه قرمز رنگ فرد مورد نظر از صفحه شما حذف می شود و اجازه دسترسی به صفحه تان را دیگر نخواهد داشت.

این کار به شما کمک می کند تا بتوانید امنیت اینستاگرام را تامین کنید. البته امنیت در این شبکه اجتماعی به این موضوع به تنهایی ارتباط ندارد بلکه ما در مقاله ای به شما یاد داده ایم تا امنیت اینستاگرام را با این ۱۶ روش ساده تامین کنید.

آیا در این باره سوالی دارید؟

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *