چطور آیکون های استتوس بار در گلکسی S10 را حذف کنیم؟

چطور آیکون های استتوس بار در گلکسی S10 را حذف کنیم؟
  • 1398/1/14
  • زهرا معبودی
  • 0

گوشی گلکسی S10 سامسونگ در نهایت استاندارد ساخته شده تا با کاربری راحت و غیر پیچیده، تجربه شما از کارکردن با آن را لذت بخش کند. یکی از اهداف سامسونگ این بوده که به شما امکان دهد تا بتوانید تا سر حد ممکن گوشی تان را شخصی سازی کنید و این شخصی سازی بیشتر به بخش ظاهری گوشی شما مربوط می شود. به همین منظور نرم افزار Good Lock را طراحی و توسعه داده و با یک بروز رسانی برای آن، کاری کرده که شما بتوانید موفق به حذف آیکون های استتوس بار از گلکسی S10 شوید. اما چگونه؟ ادامه این مطلب را دنبال کنید

QuickStar افزونه ای است که در رابطه با Good Lock کار می کند تا شما بتوانید نوار وضعیت خود را مرتب کنید و آیکون های خاص را بدون نیاز به استفاده از روش های پیچیده تر مثل رندر کردن و نصب ROM های سفارشی حذف کنید. این گویای این موضوع است که اگر پیش از این می خواستید اجزای ظاهری و داخلی را تغییر دهید و شخصی سازی کنید لازم بود تا گوشی را روت کنید اما بروز رسانی های این دو سرویس، نیاز به روت کردن را منتفی کرده و با کمک این اپلیکیشن می توانید در نهایت دلخواه خود، گوشی تان را تنظیم کنید و بخش هایی مثل نوار ابزار را شخصی سازی کنید.

 

شیوه حذف آیکون های استتوس بار از گلکسی S10

ابتدا Good Lock را نصب کنید

در حال حاضر، دو برنامه QuickStar  و  Good Lock بر روی گوشی های اندرویدی گلکسی که از سیستم عامل اندروید ۹ با رابط کاربری One پشتیبانی می کنند، قابل استفاده هستند. این گوشی ها شامل:

  • S10
  • S10+
  • S10e

می شوند. برای نصب این اپلیکیشن گوشی خود را روشن کنید و به قسمت کشوی اپلیکیشن ها بروید و گزینه Galaxy Store  را بیابید و وارد آن شوید. در این اپلیکیشن Good Lock را بنویسید و جستجو کنید و آن را نصب کنید.

حذف آیکون های استتوس بار از گلکسی S10

QuickStar را نصب کنید

بعد از نصب کردن  Good Lock نوبت به نصب QuickStar می رسد. وقتی که شما Good Lock را ابتدا نصب می کنید، باید وارد صفحه اصلی شوید و از آن جا QuickStar را دانلود کنید. البته می توانید آن را از داخل Galaxy Store نیز پیدا کرده و نصب کنید.

حذف آیکون های استتوس بار از گلکسی S10

حالا استتوس بار خود را به دلخواه تنظیم کنید

بعد از این که Good Lock را نصب کردید و طبق دستورات بالا، افزونه آن را نیز نصب کردید. به Good Lock برگردید و از آن جا روی QuickStar کلیک کنید. در این قسمت، بر روی تاگل مقابل Quick Panel Star ضربه بزنید تا فعال شود. در این قسمت Visibility of indicator icons را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید شناساگر ها را مشاهده کنید ( آیکون های مختلفی که در استتوس بار نشان داده می شود و اصطلاحا به indicator شناخته می شوند ) این آیکون ها شامل Alarm, Battery, NFC, Wi-Fi, Bluetooth, Airplane Mode می شوند که شما می توانید هر کدام را که دوست دارید تغییر دهید.

حذف آیکون های استتوس بار از گلکسی S10

البته سایر تنظیمات دیگر در این بخش وجود دارد. مثلا می توانید موقعیت ساعت را تغییر دهید یا پاپ آپ های نوتیفی ها را شخصی سازی کنید.

کارکردن با این اپلیکشن کمک می کند جای شناساگر ها را در استتوس بار و المان های ظاهری گوشی را طوری تنظیم کنید که گویا خودتان سازنده آن هسیتد! کاملا دلخواه و دلپسند!

بعد از این که تنظیمات را انجام دادید از اپلیکیشن خارج شوید و از کاری که کرده اید لذت ببرید.

از امتیازهای این اپلیکیشن و افزونه آن این است که به شما این فرصت را می دهد تا بدون نیاز به روت کردن و دستکاری گوشی خود، به تنظیمات دلخواه در آن دست یابید.

نظرتان در رابطه با این تغییرات روی گوشی های جدید سامسونگ چیست؟

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *