پایان همکاری تجاری ایده‌هاب با گروه مالی فیروزه

پایان همکاری تجاری ایده‌هاب با گروه مالی فیروزه
  • 1398/3/13
  • گویا آی تی
  • 0

ایده‌هاب در اسفند سال ۱۳۹۶ با هدف ایجاد یک ساختار مناسب و با استفاده از استعدادهای درخشان کشور در اکوسیستم استارت‌آپ‌ها شروع به فعالیت رسمی کرد. اکنون با گذشت مدت زمان کوتاهی از فعالیت در اکوسیستم استارت‌آپی و با دسترسی به تیم سرمایه‌گذاری متخصص و بین المللی، ایده‌هاب به مشاوری مطلع و قابل اتکا در این حوزه تبدیل شده است.

 ایده‌هاب به عنوان یکی از برجسته‌ترین مشاوران حوزه سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها و اولین پلتفرم جذب سرمایه خرد جمعی، امروزه خدمات ارزشمندی را برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای نوین ایرانی ارائه نموده است که شامل: ادغام و تملیک (M&A) و تامین مالی (Equity Raising) و مشاوره مالی شرکتی (Corporate Finance Advisory) است. همچنین استفاده از خدمات ایده‌هاب به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند علاوه بر جذب سرمایه مورد نیاز و مناسب با مرحله رشد، کسب و کار خود را نیز توسعه و بهبود ببخشند.

در این مسیر با توجه به دو عامل رشد روز افزون ایده‌هاب و قوانین و مقررات سازمان فرابورس به منظور تسریع در روند جمع سپاری مالی و بهره برداری از گواهی‌نامه‌های نهاد مالی بر آن شدیم که از میان گزینه‌های موجود برای انتخاب نهاد مالی، گروه مالی فیروزه را در مهر ۹۷ به عنوان شریک تجاری انتخاب نماییم و با کمک گروه مالی فیروزه اقدام به راه اندازی هرچه سریع‌تر جمع سپاری مالی نماییم.

با توجه به اقدامات انجام شده برای قانون‌گذاری جمع‌سپاری مالی و چشم انداز یک ساله تا شروع رسمی این مهم از طریق سازمان فرابورس، شرکت ایده‌هاب تلاش کرد تا بتواند از دیگر ظرفیت‌های خود مانند خدمات ادغام و تامین مالی –که پیش‌تر به تفضیل بیان شد- برای ارتقای فرهنگ سرمایه‌گذاری و خدمت‌رسانی به جامعه استارت‌آپی ایران استفاده نماید.

 امروز بعد از گذشت کمتر از یک سال همکاری با گروه مالی فیروزه، این مهم موجب تضاد منافع مستقیم با گروه مالی فیروزه شده است، بنابر این به ناچار می بایست از بین داشتن یک همکار تجاری دوست داشتنی و ادامه کسب و کار دست به انتخاب می‌زدیم، که با توجه به علاقه تیم جوان ایده‌هاب به پیشرفت و توسعه، راه دوم را انتخاب نمودیم تا بتوانیم در زمانی کوتاه ایده‌هاب را به یک راه حل جامع برای تمامی خدمات سرمایه‌گذاری و مشاوره‌ی توسعه کسب و کار استارت‌آپ‌ها در ایران تبدیل نماییم.

در پایان بدیهی است ایده‌هاب از تلاش به منظور ایجاد یک پلتفرم جمع سپاری مالی در کنار سایر خدمات خود دست نخواهد برداشت و به زودی شریک تجاری (نهاد مالی) جدید خود را معرفی خواهد نمود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *